Tuesday , September 26 2017
Home / India / पार्लियामेंट में तातिल‌ ख़त्म करने की कोशिश नाकाम

पार्लियामेंट में तातिल‌ ख़त्म करने की कोशिश नाकाम

स्पीकर की जानिब से कुल जमाती इजलास, हुकूमत मुज़ाकरात के लिए तैयार
नई दिल्ली: पार्लीमानी तातिल‌ को ख़त्म करने के लिए लोक सभा स्पीकर की जानिब से मुनाक़िदा कुल जमाती इजलास नाकाम रहा लेकिन हुकूमत ने इशारा दिया है कि वो एक और दौर के मुज़ाकरात के लिए तैयार है। हुकूमत का ये मौक़िफ़ उस वक़्त सामने आया जब अपोज़ीशन ने इशारा दिया कि तात्तुल को ख़त्म करने के लिए उसे पहल करनी चाहिए।

अपोज़ीशन की तन्क़ीदों का शिकार वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह ने ये इशारा दिया कि हुकूमत तातिल‌ को ख़त्म करने के लिए एक और कुल जमाती इजलास मुनाक़िद करने तैयार है। कांग्रेस लीडर मल्लिकार्जुन खरगे ने हुकूमत पर अपोज़ीशन से रब्त क़ायम ना करने का इल्ज़ाम आइद किया।

टी एमसी लीडर सुदीप बनधोपाध्याए ने कहा कि हुकूमत का रवैय्या इंतेहाई ग़ैर जम्हूरी है। उन्होंने कहा कि इस मसले पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी लब कुशाई क्यों नहीं कररहे हैं। उन्होंने ये भी वाज़िह किया कि ऐसी तवक़्क़ो रखना ग़ैर हक़ीक़त पसंदाना होगी कि कोई भी ऐवान के वस्त तक ना पहुंचे ऐसा बिलकुल नहीं होसकता।

स्पीकर सुमित्रा महाजन ने इजलास के बाद ज़राए इब्लाग़ के नुमाइंदों को बताया कि वो अरकान के ग़ैर मियारी तरीका-ए-कार के ख़िलाफ़ इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करना चाहती है। उन्होंने कहा कि एवान में पहले कार्ड्स थामे रखना या एवान के वस्त में पहुंच जाना मुनासिब नहीं। उन्होंने दावा किया कि कई पार्टीयों ने उनकी राय से इत्तिफ़ाक़ है।

TOPPOPULARRECENT