Friday , October 20 2017
Home / AP/Telangana / पार्लियामेंट में ख़वातीन को 33 फ़ीसद रिजर्वेशन की दरख़ास्त

पार्लियामेंट में ख़वातीन को 33 फ़ीसद रिजर्वेशन की दरख़ास्त

हैदराबाद 09 मार्च :आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली ने एक क़रारदाद मंज़ूर करते हुए मर्कज़ से दरख़ास्त की है कि पार्लियामेंट और रियासती मुक़न्निना में ख़वातीन को 33 फ़ीसद रिजर्वेशन की फ़राहमी के लिए ख़वातीन रिजर्वेशन बिल मंज़ूर की जाये। बैन-उल-अक़वामी यौमे ख़वातीन के मौके पर रियासती चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने एवान में ख़ुसूसी बयान दिया।

इस ज़िमन में एक क़रारदाद पेश की जिसको मंज़ूर कर लिया गया। चंद्रबाबू ने अपने बयान में कहा कि ये एक देरीना हल तलब मुतालिबा है। बैन-उल-अक़वामी यौमे ख़वातीन के मौके पर हम मरकज़ से दरख़ास्त कर सकते हैं कि ख़वातीन के रिजर्वेशन के लिए रिजर्वेशन बिल वज़ा की जाये और ख़वातीन को उनका हक़ दिया जाये।

अप्पोज़ीशन लीडर वाई एस जगन मोहन रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर के बयान का मुज़हका उड़ाने की कोशिश की और कहा कि तेलुगू देशम में ख़वातीन का कोई एहतेराम नहीं है। जगन ने कहा कि आपका एक एम एलए, रेत माफ़िया को कुचलने की कोशिश करने वाली ख़ातून एमआरओ से धंगा मुश्ती करता है। आपने हमारी एक ख़ातून रुकने असेंबली को किसी वजह के बग़ैर एक साल के लिए एवान से मुअत्तल कर दिया।

एक वज़ीर का बेटा हैदराबाद में एक ख़ातून से छेड़-छाड़-ओ-बदसुलूकी में शामिल है। आपका एक रुकने असेंबली, ख़वातीन के ताल्लुक़ से बुरी बातें करता है। आपके पास ख़वातीन का क्या यही एहतेराम है? जगन ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर ने अपने ख़ुसूसी बयान में जो कुछ कहा है वो सफ़ैद झूट है।

हुक्मराँ तेलुगू देशम पार्टी के अरकान ने एक के बाद एक् अपने ख़िताब के दौरान जगन पर जवाबी तन्क़ीद की जिसके नतीजे में वो (जगन) लाजवाब हो गए।

TOPPOPULARRECENT