Friday , October 20 2017
Home / Khaas Khabar / पार्लीमेंट के मानसून सैशन में तेलंगाना बिल पेश किया जाय

पार्लीमेंट के मानसून सैशन में तेलंगाना बिल पेश किया जाय

तेलंगाना एन जी ओज़ सैंटर्ल यूनीयन ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए पार्लीमैंट के मानसून सैशन में बिल पेश किया जाय । तेलंगाना एन जी ओज़ ने अलहदा रियासत केहुसूल तक अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखन

तेलंगाना एन जी ओज़ सैंटर्ल यूनीयन ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए पार्लीमैंट के मानसून सैशन में बिल पेश किया जाय । तेलंगाना एन जी ओज़ ने अलहदा रियासत केहुसूल तक अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखने का अह्द किया ।

तेलंगाना एन जी ओज़ के नए ओहदेदारों(अधीकारियों) के ख़ैर मक़दम (स्वागत)और साबिक़ सदर स्वामी गौड़ की विदाई तक़रीब आज रवीनदरा भारती में मुनाक़िद(आयोजित) हुई जिस में मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों के क़ाइदीन ने शिरकत की और अलहदा तेलंगाना तहरीक में स्वामी गोड़ और उन जी ओज़ के रोल की सताइश की ।

सदर टी आर एस के चंद्रा शेखर राव ,सदर रियास्ती बी जे पी किशन रेड्डी ,सदर तेलंगाना नग़ारा समीती डाक्टर नागम जनार्धन रेड्डी , कांग्रेस रुकन (सदस्य) पार्लीमैंट पूनम प्रभाकर साबिक़ एम पी डाक्टर के केशव राव ,सी पी आई क़ाइद जी मलीश , रुकन (सदस्य) क़ानूनसाज़ कौंसल चुका रामिया के इलावा तेलंगाना के हामी तंज़ीमों के क़ाइदीन ने इस जल्सा-ए-आम में शिरकत की ।

एन जी ओज़ और उन के क़ाइदीन ने तहरीक में अहम रोल अदा किया हालाँकि हुकूमत की जानिब से उन पर मुक़द्दमात आइद करते हुए हरासाँ करने की कोशिश की गई । उन्हों ने तेलंगाना के लिए नौजवानों की क़ुर्बानीयों को भी नाक़ाबिल फ़रामोश क़रार दिया और एन जी ओज़ से अपील की कि वो तेलंगाना के हुसूल के लिए दुबारा इस तरह की जद्द-ओ-जहद के लिए तैय्यार रहें ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना रियासत के हुसूल तक जद्द-ओ-जहद जारी रहेगी । कांग्रेस के क़ाइदीन पूनम प्रभाकर और केशव राव ने एन जी ओज़ को यक़ीन दिलाया कि कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट अलहदा रियासत के हुसूल के लिए दिल्ली में अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखेंगे ।

रुकन (सदस्य) क़ानूनसाज़ कौंसल चुका रामिया ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत को अवामी जज़बात का एहतिराम करते हुए तेलंगाना की आजिलाना(जलद से जलद) तशकील के इक़दामात करने चाहीए ।

इस मौक़ा पर स्वामी गौड़ को उन की ख़िदमात पर तहनियत पेश की गई । एन जी ओज़ के नौ मुंतख़ब ओहदेदारों ने अलहदा तेलंगाना तहरीक के लिए जद्द-ओ-जहद जारी रखने का अह्द किया ।

TOPPOPULARRECENT