Tuesday , October 24 2017
Home / India / पार्लीमैंट की कार्रवाई मुतास्सिर करना मर्कज़ का मक़सद

पार्लीमैंट की कार्रवाई मुतास्सिर करना मर्कज़ का मक़सद

नई दिल्ली २९ नवंबर (पी टी आई) बी जे पी ज़ेर क़ियादत एन डी ए ने हुकूमत पर रीटेल शोबा में एफडी आई की इजाज़त का मसला खड़ा करते हुए पार्लीमैंट की कार्रवाई मुअत्तल करने का इल्ज़ाम आइद किया जिस का मक़सद अहम मसाइल क़ीमतों में इज़ाफ़ा और काला धन पर मु

नई दिल्ली २९ नवंबर (पी टी आई) बी जे पी ज़ेर क़ियादत एन डी ए ने हुकूमत पर रीटेल शोबा में एफडी आई की इजाज़त का मसला खड़ा करते हुए पार्लीमैंट की कार्रवाई मुअत्तल करने का इल्ज़ाम आइद किया जिस का मक़सद अहम मसाइल क़ीमतों में इज़ाफ़ा और काला धन पर मुबाहिस से बचना है।

इन डी ए कन्वीनर और जनता दल (यू) सदर शरद यादव और बी जे पी तर्जुमान शाहनवाज़ हुसैन ने कहा कि जब तक हुकूमत एफडी आई पर अपने फ़ैसला से दस्तबरदार नहीं होती तब तक पार्लीमैंट की कार्रवाई चलने का सवाल ही पैदा नहीं होता।

उन्हों ने वज़ीर कॉमर्स पर भी इस मुआमला पर किसी फ़ैसला से क़बल अपोज़ीशन से तबादला-ए-ख़्याल ना करने का इल्ज़ाम आइद किया । उन्हों ने बताया कि आनंद शर्मा ने अपने मकतूब में लिखा कि उन्हों ने फ़ैसला से क़बल तमाम फ़रीक़ैन से बात की। शरद यादव ने जानना चाहा कि ये फ़रीक़ैन कौन हैं ? उन्हों ने कहा कि हुकूमत को सयासी जमातों से बातचीत करनी चाहीए ।

उन्हों ने कहा कि अगर ये पालिसी क़बूल की जाती है तो इस के नतीजा में ताजरीन बुरी तरह मुतास्सिर होंगी। यही नहीं बल्कि मुल्क में बेरोज़गारी में भी इज़ाफ़ा होगा।

TOPPOPULARRECENT