Sunday , October 22 2017
Home / Featured News / पार्लीमैंट के इजलास कोयला अस्क़ाम कोटा बिल‌ की नज़र

पार्लीमैंट के इजलास कोयला अस्क़ाम कोटा बिल‌ की नज़र

मुसलसल बारहवीं दिन अप्पोज़ीशन की हंगामा आराई इजलास बार बार मुल्तवी मानसून सैशन ज़ाए होने का अंदेशा कोयला बलॉक मुख़तस करने के मसले ने आज मुसलसल बारहवीं दिन पार्लीमैंट की कार्रवाई मफ़लूज करदी और मानसून इजलास का बेशतर हिस्सा अप्पोज़ीशन की हंगामा आराई की नज़र होगया । जबकि मानसून इजलास का कल इख़तताम मुक़र्रर है । पार्लीमैंट की कार्रवाई का आज आग़ाज़ होते ही बी जे पी अरकान दोनों ऐवानों में अपनी नशिस्तों से उठ कर खड़े होगए ।

उन्हों ने वज़ीर-ए-आज़म के अस्तीफे का मुतालिबा करते हुए नारे बाज़ी की । लोक सभा और राज्य का इजलास अप्पोज़ीशन के शोर-ओ-गुल की वजह से दोपहर तक के लिए मुल्तवी करदिया गया । डी ऐम के अन्नाडे ऐम के और वी सी के पार्टीयों के अरकान श्रीलंका के मसले पर ऐवान के वस्त में नारे बाज़ी करते हुए जमा होगए थे । लोक सभा में दोपहर को इजलास के दुबारा आग़ाज़ पर बी जे पी के अरकान दुबारा ऐवान के वस्त में जमा होगए और वज़ीर-ए-आज़म के इस्तीफे का मुतालिबा करने लगे ।

कांग्रेस और बी जे पी अरकान ने एक दूसरे के ख़िलाफ़ नारे बाज़ी की । डी ऐम के अरकान श्रीलंका की फ़ौज की हिंदूस्तान में तर्बीयत की मुख़ालिफ़त कररहे थे ।जबकि अना डी ऐम के और वे सी के अरकान ने सदर श्रीलंका के आइन्दा दौरा हिंद पर एतराज़ किया । वज़ीर इमकना-ओ-इंसिदाद ग़ुर्बत ने शोर-ओ-गुल के दौरान ख़वांचा फ़रोशों के हुक़ूक़ के तहफ़्फ़ुज़ का बिल पेश करदिया जिस के बाद लोक सभा का इजलास कल तक केलिए मुल्तवी करदिया गया ।

राज्य सभा में भी औपोज़ीशन ने इजलास का आग़ाज़ होते ही हंगामा आराई शुरू करदी जो सरकारी मुलाज़मतों में तक़र्रुत में एससी एसटी मुलाज़मीन सरकार को तर कुयात के बल के बारे में एहतेजाज जारी रहने पर राज्य सभा का इजलास दो बजे दिन तक मुल्तवी करदिया गया । इजलास का दुबारा आग़ाज़ होते ही अन्नाडे ऐम के रुकन माईक री्यन ने वज़ीर-ए-ख़ारजा की अदमे मौजूदगी पर एतराज़ किया जबकि श्रीलंका के शहरीयों का मसला ज़ेर‍ए‍ बहेस आने वाला था ।

समाजवादी पार्टी के अरकान ने नरेश अग्रवाल की ज़ेर-ए-क़ियादत कोटा बिल की मुख़ालिफ़त की। सदर नशीन ने किसी भी नाख़ुशगवार वाक़िया के इंसिदाद केलिए मार्शल ताय्युनात करदिए । बी जे पी के अरकान इसी दौरान वज़ीर-ए-आज़म के इस्तीफे का मुतालिबा करते हुए शोर-ओ-हंगामा कररहे थे ।

राज्य सभा की कार्रवाई मुतवफ़्फ़ी अफ़राद को जो सेवा कासी हादिसा में हलाक होगए थे ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने से शुरू हुई थी । सदर नशीन हामिद अंसारी ने ऐवान में नज़म-ओ-ज़बत पैदा करने की कोशिश की लेकिन हंगामा आराई जारी रहने पर उसे दोपहर दो बजे तक केलिए मुल्तवी करदिया । इजलास का तीसरी बार आग़ाज़ होते ही तरक़्क़ी के बिल और दीगर मसाइल पर राज्य सभा में बी जे पी और दीगर अप्पोज़ीशन अरकान ने शोर-ओ-गुल जारी रखा। सदर नशीन राज्य सभा मुहम्मद हामिद अंसारी की अरकान से पुरसुकून रहने की बार बार अपीलें नाकाम होने पर उन्हों ने इजलास कल तक केलिए मुल्तवी करदिया

TOPPOPULARRECENT