Sunday , October 22 2017
Home / India / पार्लीमैंट में दूसरे दिन भी कार्रवाई ठप, इजलास मुल्तवी

पार्लीमैंट में दूसरे दिन भी कार्रवाई ठप, इजलास मुल्तवी

नई दिल्ली २४ नवंबर (पी टी आई) पार्लीमैंट में तसादुम को रोकने हुकूमत की कोशिशें उस वक़्त रायगां गईं जब अपोज़ीशन ने सरमाई सैशन के दूसरे दिन भी क़ीमतों में इज़ाफ़ा और काला धन के मसला पर एहतिजाज किया और तहरीक अलतवा पेश करने केलिए ज़ोर दिया। श

नई दिल्ली २४ नवंबर (पी टी आई) पार्लीमैंट में तसादुम को रोकने हुकूमत की कोशिशें उस वक़्त रायगां गईं जब अपोज़ीशन ने सरमाई सैशन के दूसरे दिन भी क़ीमतों में इज़ाफ़ा और काला धन के मसला पर एहतिजाज किया और तहरीक अलतवा पेश करने केलिए ज़ोर दिया। शोर-ओ-गुल और ख़ललअंदाज़ी के बाइस कार्रवाई ठप हो गई।

लोक सभा और राज्य सभा में आज कोई काम काज नहीं होसका जहां अलैहदा तॆलंगाना के बिशमोल दीगर कई मसाइल पर एहतिजाज के साथ शोर-ओ-गुल बरपा किया गया, जिस की वजह से दोनों ऐवान की कार्रवाई कल तक केलिए मुल्तवी कर दी गई।

अज़ीशन के शोर-ओ-गुल और एहतिजाज में यू पी ए की दो अहम हलीफ़ पार्टीयां डी ऐम के और उन सी पी भी शामिल हो गईं जबकि डी ऐम के के अरकान ने लोक सभा में ऐवान के वस्त में पहुंच कर जुनूबी हिंद में एक डैम की तबाही की वजह से होने वाले नुक़्सानात को मुबय्यना तौर पर पेश करते हुए तैय्यार की गई एक फ़िल्म के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया।

इन सी पी के अरकान ने प्ले कार्ड्स लहराते हुए प्याज़ की बरामदात पर पाबंदीयों के मसला को उठाया। दोनों ऐवानों में सुबह कार्रवाई के आग़ाज़ के बाद शोरशराबा के दरमयान कार्रवाई को 2 बजे दिन मुल्तवी किया गया।

बाएं बाज़ू पार्टीयां से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान के बिशमोल कई अरकान ने ऐवान के वस्त में पहुंच कर एहितजाजी नारे लगाई। राज्य सभा में बी एस पी अरकान ने भी ऐवान के वस्त में पहुंच कर क़ीमतों में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ नारा बाज़ी की।

इन की बाएं बाज़ू अरकान ने हिमायत की, ताहम बी जे पी अरकान ऐवान के वस्त में नहीं पहुंचे और ये लोग अपनी नशिस्तों से ही काले धन पर अपनी तहरीक अलतवा को क़बूल करने के लिए ज़ोर दे रहे थॆ।

कल ही वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने सयासी पार्टीयों पर ज़ोर दिया था कि वो मिल जल कर काम करने को तर्जीह दें ताकि मुल़्क की तरक़्क़ी किए तैय्यार करदा तरक़्क़ीयाती एजंडा को आगे बढ़ाया जा सके और सरकारी मैनेजर्स को तवक़्क़ो है कि पार्लीमैंट में सरमाई सैशन की कार्रवाई पुरसकोन अंदाज़ में चलेगी।

पार्लीमैंट के साबिक़ सैशन में हुकूमत के भारी एजंडा के बावजूद कोई काम काज नहीं हुआ था, गुज़श्ता साल का सरमाई सैशन भी 2G स्क़ाम की जय पी सी तहक़ीक़ात कराने के लिए अपोज़ीशन के मुतालिबा पर दिरहम ब्रहम होगया था।

राज्य सभा में तक़रीबन तमाम अप्पोज़ीशन पार्टीयों के क़ाइदीन क़ीमतों में इज़ाफ़ा , काले धन का मसला और कंट्टर एक्ट मज़दूरों के मुस्तक़बिल के मसला पर मुबाहिस का मुतालिबा कर रहे थॆ।

बी जे पी के अरकान आर नारायण पने और प्रकाश जाऐ देकर ने वक़फ़ा सिफ़र के दौरान सरकारी लेबर पालिसीयों पर मुबाहिस का मुतालिबा किया और कहा कि मुल्क में लाखों मज़दूर प्रावीडैंट फ़ंड, ई ऐस आई सेहत फ़वाइद और इंशोरंस जैसे समाजी सलामती असकीमात से महरूम हैं।

बाएं बाज़ू , बी एस पी और समाजवादी पार्टी के अरकान भी उठ खड़े हुए और अपने मुतालिबात की हिमायत में ऐवान के वस्त में पहुंच गई। यहां शोर-ओ-गुल के दरमयान कुर्सी-ए-सदारत ने वज़ीर को हिदायत दी कि वो अपने काग़ज़ात पेश करें।

वज़ीर फ़ीनानस परनब मुखर्जी ने क़ीमतों के मसला पर पर्चा पेश किया, जबकि वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद ने वक़्फ़ (तरमीमी) बल 2010 पर मुंतख़ब कमेटी के इंतिख़ाब के लिए एक तहरीक पेश की।

वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम जो पार्लीमैंट में बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए के बाईकॉट का सामना कररहे हैं और उन पर 2G अस्क़ाम में मुबय्यना मुलव्वस होने का इल्ज़ाम भी है।

उन्हों ने राज्य सभा में मौजूद रह कर उन की वज़ारत से मुताल्लिक़ सवालात का जवाब देने की कोशिश की लेकिन कोई सवाल उठाया नहीं जा सका। कल भी लोक सभा में उन्हें इसी तरह के तजुर्बा से गुज़रना पड़ा।

लोक सभा में क़ीमतों की सूरत-ए-हाल पर परनब मुकर्जी के ब्यान पर ख़ुसूसी मुबाहिस के लिए एक काग़ज़ पेश किया गया। तक़रीबन एक साल के दौरान मुल्क में आम इफ़रात-ए-ज़र की शरह दो हिन्दसी के तजावुज़ कर चुकी है।

दिलचस्प बात ये है कि इस मसला पर मुबाहिस की ख़ाहिश करने वाले गुरु दास दास गुप्ता (सी पी आई) और बासू देब आचार्य (सी पी आई ऐम) दोनों पार्टी से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान ने ऐवान के वस्त में पहुंच कर क़वाइद के मुताबिक़ इस मसला पर मुबाहिस का मुतालिबा किया ताकि बेहस के इख़तताम पर राय दही हो सकॆ।

TOPPOPULARRECENT