Sunday , October 22 2017
Home / India / पार्लीमैंट में मज़ीद बिल मुतआरिफ़ किए जाऐंगे

पार्लीमैंट में मज़ीद बिल मुतआरिफ़ किए जाऐंगे

पार्लीमैंट में एफ डी आई पर रायदही में हुकूमत की कामयाबी से हौसला पाकर मज़ीद बिलों को आने वाले सैशन में मुतआरिफ़ किए जाने का इमकान है जिनमें बैंकिंग, इंशोरंस और पैंशन शोबों का अहाता किया जाएगा, पी एम ओ से वाबस्ता मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत

पार्लीमैंट में एफ डी आई पर रायदही में हुकूमत की कामयाबी से हौसला पाकर मज़ीद बिलों को आने वाले सैशन में मुतआरिफ़ किए जाने का इमकान है जिनमें बैंकिंग, इंशोरंस और पैंशन शोबों का अहाता किया जाएगा, पी एम ओ से वाबस्ता मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत वि नारावना सामी ने आज ये बात कही।

उन्होंने यहां एरपोर्ट पर अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि आने वाले सैशन में हम पार्लीमैंट में बैंकिंग इस्लाहात, इंशोरंस में एफ डी आई, कंपनीज़ ऐक्ट में तरामीम और पैंशन इसकीमात के ताल्लुक़ से बिल लाएंगेगे। उन्होंने कहाकि ये यू पी ए हुकूमत की कोशिशों का हिस्सा हैं कि ना सिर्फ़ मज़ीद बैरूनी सरमाया को राग़िब किया जाये बल्कि ज़्यादा रोज़गार मवाक़े की तशकील को यक़ीनी भी बनाया जाये।

उन्होंने कहा कि हुकूमत तमाम तर इक़दामात कर रही है कि 6 फ़ीसद शरह तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाया जाये हालाँकि आलमी मआशी सूरत-ए-हाल नासाज़गार है। दीगर मुतवक़्क़े बिलों में वो शामिल हैं जिनका मक़सद बदउनवानी से आगाह करने वालों और इंसिदाद करप्शन इक़दामात का तहफ़्फ़ुज़ यक़ीनी बनाना है।

TOPPOPULARRECENT