Saturday , October 21 2017
Home / India / पार्लीमैंट में लोक पाल बिल ज़रूर मंज़ूर होगा : अन्ना हजारे

पार्लीमैंट में लोक पाल बिल ज़रूर मंज़ूर होगा : अन्ना हजारे

नई दिल्ली, १६ दिसम्बर: (पी टी आई) लोक पाल मुआमला पर जहां सयासी जमातों की राय शुमारी में इख़तिलाफ़ात हैं, वहीं अन्ना हजारे को इस बात का पूरा यक़ीन है कि पार्लीमैंट में मुजव्वज़ा लोक पाल बल को मंज़ूर करलिया जाएगा क्योंकि हुकूमत से वाबस्

नई दिल्ली, १६ दिसम्बर: (पी टी आई) लोक पाल मुआमला पर जहां सयासी जमातों की राय शुमारी में इख़तिलाफ़ात हैं, वहीं अन्ना हजारे को इस बात का पूरा यक़ीन है कि पार्लीमैंट में मुजव्वज़ा लोक पाल बल को मंज़ूर करलिया जाएगा क्योंकि हुकूमत से वाबस्ता तक़रीबन हर क़ाइद ने टीम अन्ना को भरपूर तमानीयत दी है।

अपनी बात जारी रखते हुए अन्ना हज़ारे ने कहा कि लोक पाल बल को अगर क़ानून में तबदील करने के लिए पार्लीमैंट के पास वक़्त नाकाफ़ी है तो सरमाई सैशन में तौसीअ की जानी चाहिये। उन्हों ने कहा कि पार्लीमैंट में राय शुमारी ज़रूरी होगी। ये अलहदा बात है कि कल जमाती इजलास में ऐसा ना हो सके।

तमाम ऐम पेज मौजूद हैं और पार्लीमैंट में ही बल मंज़ूर होजाने में कोई क़बाहत नहीं है। कुछ लोग इस के मुसबत नकात की निशानदेही कररहे हैं तो कुछ लोग मनफ़ी नकात, लेकिन ये बात अपनी जगह मुस्लिमा है कि हमें लोक पाल बिल ज़रूर मिलेगा जिस का तीक़न हमें ऐसी शख़्सियतों से मिल रहा है जो हुकूमत से वाबस्ता हैं और हमें (टीम अना) उन पर पूरा यक़ीन है।

दूसरी तरफ़ ये बात भी वाज़िह करना चाहता हूँ कि अगर लोक पाल बिल पेश नहीं किया गया तो हम एक बार फिर एहतिजाज करेंगे। याद रहे कि टीम अन्ना की कौर मीटिंग के दूसरे रोज़ से क़बल उन्होंने ये बात कही।

यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि अन्ना हज़ारे लोक पाल बल पर कल जमाती इजलास और उन अंदेशों पर कि पार्लीमैंट के जारीया सरमाई सैशन में लोक पाल बल को मंज़ूर नहीं किया जाएगा, जैसे सवालात और अंदेशों का जवाब दे रहे थी। उन्हों ने इस मौक़ा पर सरमाई सैशन को तौसीअ देने अपने मुतालिबा को दुहराया बशर्तिके पार्लीमैंट में बल को मंज़ूर करवाने वक़्त नाकाफ़ी हो जाये।

मुल्क़् के लिए लोक पाल का मंज़ूर होना ज़रूरी है। क़ब्लअज़ीं भी पार्लीमैंट के दीगर सेशन्स को तौसीअ दी जा चुकी है। उन्हों ने कहा कि इस बार मौसम के तक़ाज़ा के पेशे नज़र वो अपने एहतिजाज को दिल्ली से मुंबई मुंतक़िल करने पर ग़ौर कररहे हैं।

TOPPOPULARRECENT