Tuesday , October 24 2017
Home / India / पार्लीमैंट सरमाई इजलास का आज आग़ाज़

पार्लीमैंट सरमाई इजलास का आज आग़ाज़

नई दिल्ली २२ नवंबर ( पी टी आई ) कल मंगल से शुरू होने वाले पार्लीमैंट के सरमाई इजलास के दौरान हुकूमत और अप्पोज़ीशन के माबैन कशीदगी में इज़ाफ़ा होगया है जबकि एन् डी ए ने वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम को 2G स्क़ाम पर निशाना बनाने और उन का बाईक

नई दिल्ली २२ नवंबर ( पी टी आई ) कल मंगल से शुरू होने वाले पार्लीमैंट के सरमाई इजलास के दौरान हुकूमत और अप्पोज़ीशन के माबैन कशीदगी में इज़ाफ़ा होगया है जबकि एन् डी ए ने वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम को 2G स्क़ाम पर निशाना बनाने और उन का बाईकॉट करने का फ़ैसला किया है ।

इस के इलावा अपोज़ीशन जमातें महंगाई और काले धन का मसला भी उठाने का मंसूबा रखती हैं। इन डी ए का आज एक इजलास शाम में मुनाक़िद हुआ जिस में चिदम़्बरम के बाईकॉट और उन्हें ऐवान में इज़हार-ए-ख़्याल का मौक़ा ना देने का फ़ैसला किया गया है ।

इन का मुतालिबा है कि मिस्टर चिदम़्बरम मुस्ताफ़ी हो जाएं । चिदम़्बरम को 2G अस्क़ाम मैं मुल्ज़िम बनाने की एक दरख़ास्त सुप्रीम कोर्ट में ज़ेर इलतिवा है । एक माह तवील सॆशन के पहले दिन बाएं बाज़ू की जमातें महंगाई के ख़िलाफ़ तहरीक इलतिवा पेश करने का मंसूबा रखती हैं और उन डी ए ने इस की ताईद का ऐलान किया है । हुकूमत की मुश्किलात में इज़ाफ़ा करते हुए अब इन डी ए और बाएं बाज़ू जमातों में ऐवान में तआवुन होगा ।

बाएं बाज़ू की जमातें काले धन के मसला पर इन डी ए की तहरीक इलतिवा की ताईद करेंगी । ताहम एन डी ए की जानिब से सब से ज़्यादा तवज्जा चिदम़्बरम को निशाना बनाने पर दी जा सकती है जिस से हुकूमत के साथ तसादुम और भी संगीन होसकता है । एन डी ए का इल्ज़ाम है कि 2G स्पॆकट्रम् अलाटमैंट में बहैसीयत वज़ीर फ़ीनानस मिस्टर चिदम़्बरम भी फ़रीक़ थे ।

ताहम कांग्रेस ने चिदम़्बरम के बाईकॉट को एन डी ए की तबाहकुन रुकावट की हिक्मत-ए-अमली क़रार दिया है । कांग्रेस आली क़ाइदीन बिशमोल वज़ीर-ए-आज़म सदर कांग्रेस वग़ैरा ने एक इजलास में हुकूमत की हिक्मत-ए-अमली का जायज़ा लिया । वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर पी के बंसल ने हुकूमत के इस मौक़िफ़ का ऐलान किया कि वो तमाम मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल करने तैयार है ।

TOPPOPULARRECENT