Tuesday , October 24 2017
Home / India / पार्लीयामेंट बजट सेशन आज से दूसरा मरहला

पार्लीयामेंट बजट सेशन आज से दूसरा मरहला

पार्लीयामेंट बजट इजलास के दूसरे मरहला का कल से आग़ाज़ होने वाला है और अपोज़ीशन ग्रुप इम्कान है कि हुकूमत को निशाना बनाने की कोशिशें करेंगी । बी जे पी ने मआशी पालिसीयों और बढ़ती हुए माविस्ट ख़तरात को मौज़ू बनाने का फैसला किया है जबकि कमी

पार्लीयामेंट बजट इजलास के दूसरे मरहला का कल से आग़ाज़ होने वाला है और अपोज़ीशन ग्रुप इम्कान है कि हुकूमत को निशाना बनाने की कोशिशें करेंगी । बी जे पी ने मआशी पालिसीयों और बढ़ती हुए माविस्ट ख़तरात को मौज़ू बनाने का फैसला किया है जबकि कमीयूनिस्ट जमातों ने महंगाई करप्शन और नक़्सलाइट्स मसला को उठाने का ऐलान किया है ।

बी जे पी पारलीमानी पार्टी एग्जीक्यूटीव कमेटी के इजलास में फैसला किया गया कि हुकूमत के चीफ मआशी मुशीर मिस्टर कोशक बासू के इस ब्यान को उजागर किया जाय जिसमें उन्होंने कहा कि हिंदूस्तान में मआशी इस्लाहात 2014 तक आगे नहीं बढ़ाए जा सकते । बी जे पी ने फैसला किया है कि पार्लीयामेंट में मुल़्क की मआशी पॉलीसी पर मुबाहिस के लिए ज़ोर दिया जाए ।

ज़राए ने कहा कि पार्टी क़ाइदीन ने नक़्सलाइट्स मसला भी उठाने का फैसला किया है क्योंकि छत्तीसगढ़ में ज़िला सुकमा के कलेक्टर ए पी मेनन का अग़वा कर लिया गया है । इसके इलावा जम्मू-ओ-कश्मीर की सूरत-ए-हाल को भी मौज़ू बनाया जा सकता है । मर्कज़ । रियासत ताल्लुक़ात पर भी बी जे पी ऐवान में मुबाहिस की कोशिश करेगी । ज़राए ने कहा कि एन सी टी सी मसला को ऐवान में नहीं उठाया जाएगा क्योंकि इस मसला पर चीफ मिनिस़्टरों का एक इजलास 5 मई को होने वाला है ।

इस दौरान बाएं बाज़ू की जमातों ने करप्शन महंगाई और नक़्सलाइट्स तशद्दुद-ओ-बेरोज़गारी को ऐवान में मौज़ू बनाने का फैसला किया है ।सी पी आई और सी पी एम की जानिब से दीगर अपोज़ीशन जमातों के साथ ऐवान में तआवुन करते हुए इन मसाएल को मौज़ू बनाया जाएगा।

बाएं बाज़ू के ज़राए ने ये बात बताई । सी पी एम पारलीमानी क़ाइदीन का आज एक इजलास मुनाक़िद हुआ जबकि सी पी आई सेंटर्ल सेक्रेट्रेट का कल इजलास मुनाक़िद होगा जिस में पार्टी की हिक्मत-ए-अमली को क़तईयत दी जाएगी । कहा गया है कि माविस्टों की जानिब से अग़वा की मुसलसल वारदातों बिशमोल छत्तीसगढ़ हमें एक कलेक्टर के अग़वा के मसला को भी पार्लीयामेंट में मौज़ू बहस बनाने का बाएं बाज़ू की जमातों ने फैसला किया है ।

सी पी आई के मिस्टर डी राजा और सी पी एम के ज़राए ने कहा कि ये लोग फायनेंस बिल पर तवज्जा मर्कूज़ करेंगे और इस बिल की मुख़ालिफ़त की जाएगी क्योंकि बाएं बाज़ू जमातों के बमूजब इस बिल की कुछ दफ़आत गरीब और पसमांदा अवाम के मुफ़ादात के मुग़ाइर हैं।

इन जमातों ने ने कहा कि लोक पाल बिल के ताल्लुक़ से भी ये ग्रुप एक दूसरे से तआवुन करेंगी और हुकूमत के वादों का जायज़ा लिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT