Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की पेशकशी के साथ ही किरण कुमार की ड्रामा बाज़ी ख़त्म होगी

पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की पेशकशी के साथ ही किरण कुमार की ड्रामा बाज़ी ख़त्म होगी

सदर नशीन तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट एक्शन कमेटी प्रोफ़ेसर कूदंड राम ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि ये जानते हुए कि रियासत की तक़सीम को रोका नहीं जा सकता फिर भी किरण कुमार रेड्डी अपनी ड्रा

सदर नशीन तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट एक्शन कमेटी प्रोफ़ेसर कूदंड राम ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि ये जानते हुए कि रियासत की तक़सीम को रोका नहीं जा सकता फिर भी किरण कुमार रेड्डी अपनी ड्रामा बाज़ी जारी रखे हुए हैं।

अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए प्रोफ़ेसर कूदंड राम ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की पेशकशी यक़ीनी है और मुजव्वज़ा पार्लीयामेंट सेशन में बिल की मंज़ूरी के साथ ही किरण कुमार रेड्डी की ड्रामा बाज़ी ख़त्म हो जाएगी।

रियासत की तक़सीम को रोकने के लिए किरण कुमार रेड्डी और उन के हामीयों की नाकाम कोशिशों के सिर्फ़ चंद दिन बाक़ी रह गए हैं। इस के बाद उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से पेश कर्दा तहरीक को वोटिंग के लिए पेश किया। उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से पेश कर्दा तहरीक को क़वाइद के बर ख़िलाफ़ पेश किया गया है।

TOPPOPULARRECENT