Thursday , October 19 2017
Home / Islami Duniya / पिशावर की मस्जिद में धमाके और ख़ुदकुश हमला, 19 हलाक

पिशावर की मस्जिद में धमाके और ख़ुदकुश हमला, 19 हलाक

पाकिस्तान के सूबा ख़ैबर पख्तून्ख्वा के दारुल हुकूमत पिशावर में आज एक मस्जिद में दस्ती बमों के हमले और ख़ुदकुश धमाके में कम अज़ कम 19 अफ़राद हलाक और दर्जनों दीगर ज़ख़्मी हुए हैं। ये धमाके हयाताबाद के फ़ैज़ फाईव में पासपोर्ट ऑफ़िस के क़री

पाकिस्तान के सूबा ख़ैबर पख्तून्ख्वा के दारुल हुकूमत पिशावर में आज एक मस्जिद में दस्ती बमों के हमले और ख़ुदकुश धमाके में कम अज़ कम 19 अफ़राद हलाक और दर्जनों दीगर ज़ख़्मी हुए हैं। ये धमाके हयाताबाद के फ़ैज़ फाईव में पासपोर्ट ऑफ़िस के क़रीब वाक़े इमामिया मस्जिद और इमाम बारगाह में उस वक़्त हुए जब लोग वहां नमाज़े जुमा के लिए जमा थे।

पिशावर के डिप्टी कमिशनर रियाज़ महसूद ने जाए वक़ूअ का दौरा करने के बाद सहाफ़ीयों को बताया है कि हमला आवरों की तादाद तीन से चार थी जो इमाम बारगाह के बराबर ज़ेरे तामीर इमारत की जानिब से आए।

डिप्टी कमिशनर ने कहा कि पहले फायरिंग हुई और फिर दो ख़ुदकुश हमला आवर इमाम बारगाह के अहाते में दाख़िल हुए। उन्हों ने बताया कि इन ख़ुदकुश हमला आवरों में से एक ने धमाका कर दिया जबकि दूसरे की जैकेट नहीं फट सकी।

पिशावर पुलिस की स्पेशल ब्रांच के एक ओहदादार ने बताया कि शिद्दत पसंदों ने मस्जिद पर पहले दो दस्ती बम भी फेंके थे। वाक़िया के फ़ौरी बाद इमदादी कार्यवाहीयां शुरू कर दी गई हैं और लाशों और ज़ख़्मीयों को हयाताबाद मेडिकल कॉम्पलैक्स और ख़ैबर टीचिंग हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया है।

इस से क़ब्ल सूबा सिंध के शहर शिकार पर में इमाम बारगाह करबलाए मोअल्ला में धमाके से 60 से ज़्यादा अफ़राद मारे गए थे।

TOPPOPULARRECENT