Monday , October 23 2017
Home / District News / पीपल्ज़ वार के नाम से पोस्टर्स

पीपल्ज़ वार के नाम से पोस्टर्स

पीपल्ज़ वार के नाम से लगाए गए पोस्टर्स अवाम में बेचैनी पैदा करदी है । मंडल नागी रेड्डी पेट के तानडोर इलाक़ा में पाँच मुक़ामात पर पीपल्ज़ वार के नाम से पोस्टर्स चस्पाँ किए मंज़रे आम पर आते ही मुक़ामी अवाम ने पुलिस को इस की इत्तिला दी । जिस

पीपल्ज़ वार के नाम से लगाए गए पोस्टर्स अवाम में बेचैनी पैदा करदी है । मंडल नागी रेड्डी पेट के तानडोर इलाक़ा में पाँच मुक़ामात पर पीपल्ज़ वार के नाम से पोस्टर्स चस्पाँ किए मंज़रे आम पर आते ही मुक़ामी अवाम ने पुलिस को इस की इत्तिला दी । जिस पर सब इन्सपैक्टर मिस्टर अनजया ने मौज़ा तानडोर पहुंच कर पोस्टर्स का मुआइना कर के ज़बत करलिए । उन्हों ने शक ज़ाहिर करते हुए कहा कि मौज़ा वाले ही कुछ अफ़राद ये हरकत किए होंगे । मौज़ा से ताल्लुक़ रखने वाले कुछ अहम अफ़राद के साथ कुछ और अफ़राद के नाम धमकी देते हुए पीपल्ज़ वार के नाम से पोस्टर्स चस्पाँ किए गए । मौज़ा से ताल्लुक़ रखने वाला शंकरिया गुज़शता माह 25 को ज़हरीली दवा पी कर ख़ुदकुशी करली थी जिस पर शौहर को ख़ुदकुशी पर मजबूर करने का इल्ज़ाम लगाते हुए मुतवफ़्फ़ी की बीवी ने पुलिस में शिकायत दर्ज करवाई थी और पुलिस ने मुतवफ़्फ़ी की सास सितेववा ,ख़ुसर कसमपली शंकरिया और निसबती भाई बीरपा ,राजिया को गिरफ़्तार करके रीमांड केलिए भेज दिया गया था लेकिन रीमांड को जाने वालों के नाम से मौज़ा में पोस्टर्स नमूदार हुए ।

इस में तहरीर हीका हम को पीपल्ज़ वार दलम से ताल्लुक़ात हैं ,नाइंसाफ़ी करने वाले हर फ़र्द को मौत के घाट उतार देंगे और ये भी तहरीर है कि शंकरिया ख़ुदकुशी केस में हमें ज़मानत दिलवाने का झांसा देते हुए हमारे पास से छः लाख रुपय लिए गए लेकिन ये कुछ अफ़राद आज तक ज़मानत ना दिलवाए और जेल के हवाले करदिया । ये पोस्टरों में तहरीर है । हम को धोका देने वाले मौज़ा के नामवर क़ाइद कशटया ,जोगू सरीनो, विट्ठल गौड़ ,सनजीनीलो , प्रभाकर के साथ 33 अफ़राद को क़तल की ख़ुतूत में धमकी दी गई । शंकरिया की ख़ुदकुशी में हमारा कोई रोल नहीं है कह कर लगाए गए इस पोस्टर्स में क़ैद में मौजूद अफ़राद का रोल ना होने सब इन्सपैक्टर ने इरादा ज़ाहिर क्या । ये एक तरह की अफ़्वाह बताया। पुलिस मुकम्मल तहक़याक़त कर के पोस्टर लगाने वालों को गिरफ़्तार करेगी । इस पोस्टर्स में मौजूद नामों के अफ़राद भी रीमांड में ही हैं तो फिर पोस्टर्स कौन लगा सकता है पता लगाना बाक़ी है । इस तरह पीपल्ज़ वार के नाम से पोस्टर्स मौज़ा में मंडल में हलचल सी मचा दी ही।

TOPPOPULARRECENT