Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / पीर से अक़लियती अक़ामती स्कूलस का बाक़ायदा आग़ाज़

पीर से अक़लियती अक़ामती स्कूलस का बाक़ायदा आग़ाज़

Cute pupils running down the hall

हैदराबाद 09 जुलाई:तेलंगाना में क़ायम किए गए अक़लियतों के 71 अक़ामती स्कूलस का तातीलात के बाद 11जुलाई से आग़ाज़ होगा।12 जुलाई को स्कूलों में तलबा की मख़लवा नशिस्तों को पुर करने के लिए कौंसलिंग मुक़र्रर की गई है। जिन स्कूलों में नशिस्तें ख़ाली हैं वहां मौजूद वेटिंग लिस्ट के तलबा और उनके सरपरस्तों को मदऊ किया गया है।

सोसाइटी के ज़राए के मुताबिक़ जिन स्कूलों में मख़लवा नशिस्तों की तादाद वेटिंग लिस्ट से ज़्यादा होगी वहां क़ुरआ अंदाज़ी के ज़रीये तलबा का इंतेख़ाब किया जाएगा और अगर नशिस्तें वेटिंग लिस्ट से ज़्यादा हूँ तो वहां बग़ैर क़ुरआ अंदाज़ी के नशिस्तें अलाट कर दी जाएँगी।

इसी दौरान सोसाइटी ने इबतेदाई दो माह तक तलबा के लिए बुरज कोर्स मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया है ताकि मुख़्तलिफ़ मीडियमस से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा के तालीमी मयार को यकसाँ किया जा सके। स्कूलों में इंग्लिश, उर्दू और तेलुगू मीडियम से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा मौजूद हैं और उन्हें इंग्लिश मीडियम की तालीम दी जानी है।

तमाम तलबा के मयार क़ाबिलीयत को यकसाँ बनाने के लिए ये कोर्स रखा गया है। बताया जाता है कि पांचवीं ता सातवीं जमात की क्लासेस में तदरीस के लिए जिन असातिज़ा का इंतेख़ाब किया गया उन के लिए ट्रेनिंग क्लासेस मुनाक़िद की गईं ताकि उन्हें मयारी तालीम के काबिल बनाया जा सके।

 

TOPPOPULARRECENT