Saturday , October 21 2017
Home / Sports / पी सी बी को वनडे और टी 20 सीरीज़ की फ़िक्र

पी सी बी को वनडे और टी 20 सीरीज़ की फ़िक्र

कराची 19 फ़रव‌री : जनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में शिकस्त के बाद पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड को महदूद ओवर्स की सीरीज़ की फ़िक्र पड़ गई । पाकिस्तान स्लैक्शन कमेटी के अराकीन सर जोड़ कर बैठ गए हैं । इन का मक़सद है जनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ दो टी 20 और 5 वनडे मज़बूत टीम तशकील देना है ताकि भरपूर मुक़ाबला किया जा सके ।

इस बात के इमकान रोशन हैं कि महदूद ओवर्स की टीम में बैटस्मेन शुएब मलिक, उमर‌ अमीन, उमर‌ अकमल, विकेट कीपर कामरान अकमल, ऑल राउंडर शाहिद ख़ान आफ़रीदी, फ़ासट बोलर वहाब रियाज़ और एज़ाज़ चीमा को शामिल करलिया जाएगा । ओपनर अहमद शहज़ाद को टी 20 में जगह मिल सकती है जबकि टेस्ट सीरीज़ के इख़तताम पर फ़ैसल इक़बाल, एहसान आदिल, राहत अली, तनवीर अहमद, सरफ़राज़ अहमद को वतन वापिस भेज दिया जाएगा ।

ज़राए का कहना है कि हिन्दुस्तान का दौरा करनेवाली टीम से सुहेल तनवीर को हटा कर दिया जाएगा । सिलेक्टर्स इस नुक्ते पर ग़ौर कर रहे हैं कि पाकिस्तान से जाने वाले खिलाड़ियों के पास जनूबी अफ़्रीक़ा में हम आहंग होने के लिए वक़्त दरकार होता है । इस लिए एक टीम भेजी जाये जो टी 20 और वनडे दोनों में हिस्सा ले ।

फ़ास्ट बोलर जुनैद ख़ान की शिरकत भी गैर यक़ीनी है । वो मुकम्मल फिट नहीं हैं जबकि बैटस्मेन हारिस सुहेल भी बदस्तूर अन फिट हैं । पाकिस्तान की मुम्किना वन्डे और टी 20 टीम उन खिलाड़ियों पर मुश्तमिल होगी । मिसबाह-उल-हक़, मुहम्मद हफ़ीज़, अज़हर अली, असद शफ़ीक़, अहमद शहज़ाद, नासिर जमशेद, जुनैद ख़ान, मुहम्मद इर्फ़ान, सईद अजमल, उमर गुल, यूनुस ख़ान, शाहिद आफ़रीदी, उमर‌ अकमल, कामरान अकमल (विकेट कीपर), उमर‌ अमीन, शुएब मलिक, वहाब रियाज़, एज़ाज़ चीमा और ज़ुल्फ़क़ार बाबर, उन 9 खिलाड़ियों में से बाअज़ खिलाड़ी सिर्फ़ टी 20 और कुछ वन्डे टीम का हिस्सा होंगे ।

पाकिस्तान और जनूबी अफ़्रीक़ा का तीसरा टेस्ट जुमा को सनचोरीन में शुरू होगा जबकि टी 20 एक‌ और तीन‌ मार्च को खेले जाऐंगे ।

TOPPOPULARRECENT