Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए अनक़रीब ख़ुसूसी पैकेज

पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए अनक़रीब ख़ुसूसी पैकेज

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव आइन्दा हफ़्ता हैदराबाद के पुराने शहर का दौरा करेंगे। ज़राए के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर पुराने शहर के बाज़ सल्लम इलाक़ों का दौरा करसकते हैं और वो पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए एक ख़ुसूसी पैकेज का भी एलान क

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव आइन्दा हफ़्ता हैदराबाद के पुराने शहर का दौरा करेंगे। ज़राए के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर पुराने शहर के बाज़ सल्लम इलाक़ों का दौरा करसकते हैं और वो पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए एक ख़ुसूसी पैकेज का भी एलान करेंगे।

रियासती हुकूमत को पुराने शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से कई नुमाइंदगीयाँ वसूल हुई हैं। कमज़ोर तबक़ात इमकना स्कीम के तहत मकानात की तामीर के लिए नुमाइंदगी की गई है लिहाज़ा चीफ़ मिनिस्टर पुराने शहर के ग़रीबों के लिए मकानात की सहूलत फ़राहम करने की अलाहिदा स्कीम का एलान करेंगे। इस दौरे के दौरान चीफ़ मिनिस्टर शादी मुबारक स्कीम के तहत मुस्तहक़्क़ीन में चेक तक़सीम करेंगे।

टी आर एस के सीनीयर लीडर रशीद शरीफ़ के मुताबिक़ जो हैदराबाद में हलक़ा लोक सभा के इंचार्ज भी है कहा कि टी आर एस के मुक़ामी क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर को पुराने शहर का दौरा करने की दावत दी है। ताहम उनके मसरूफ़ तरीन शेडूल के बाइस इस दौरे में ताख़ीर हुई। चीफ़ मिनिस्टर का ये दौरा मुक़र्ररा नहीं होसकता लेकिन चीफ़ मिनिस्टर आइन्दा पुराने शहर दौरा करने की तवक़्क़ो है।

चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से हज़ारों उम्र रसीदा अफ़राद ,बेवाऐं और माज़ूर यन के लिए वज़ाइफ़ तक़सीम किए जाऐंगे । शादी मुबारक स्कीम के तहत 3 हज़ार दरख़ास्तें मौसूल हुई है। हर ग़रीब मुस्लिम लड़की को शादी के लिए फी कस 51 हज़ार रुपये दिए जाऐंगे। टी आर एस वर्कर्स ने मुस्तहक़्क़ीन तक हुकूमत की स्कीमात पहुंचाने के लिए काम कररहे हैं।

चीफ़ मिनिस्टर के दौरा पुराने शहर के लिए टी आर एस क़ाइदीन इंतेज़ामात कररहे हैं जबकि ओहदेदार मुख़्तलिफ़ प्रोजेक्ट्स पर तफ़सीलात एखटा कररहे हैं। जिन में चारमीनार पैदल राहरू प्रोजेक्ट,मुसी नदी को साफ़ सुथरा बनाने और दुसरे प्रोजेक्ट पर भी तवज्जा दी जा रही है।

ला एंड आर्डर सूरते हाल और जराइम की नौईयत पर भी पुलिस ओहदेदारों से चीफ़ मिनिस्टर तबादला-ए-ख़्याल करेंगे। साउथ ज़ोन पुलिस ने हाल ही में पुराने शहर के तक़रीबन 200 नौजवानों की रूडी शीट बंद करदी है।

TOPPOPULARRECENT