Wednesday , September 20 2017
Home / Hyderabad News / पुराने शहर की पसमांदगी के लिए मजलिस ज़िम्मेदार

पुराने शहर की पसमांदगी के लिए मजलिस ज़िम्मेदार

क़ाइद अपोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने पुराने शहर की पसमांदगी के लिए मजलिस को ज़िम्मेदार क़रार दिया। मुहम्मद पहलवान के भाई से मुलाक़ात की मुदाफ़अत की है। हैदराबाद की तरक़्क़ी पर रियासती वज़ीर आई टी मिस्टर के टी आर से खुले आम मुबाहिस का चैलन्ज किया। आज गांधी भवन में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्होंने ये बात बताई।

इस मौक़ा पर सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी कांग्रेस अकलियत डिपार्टमेंट मिस्टर शेख अबदुल्लाह सुहेल भी मौजूद थे। मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि पुराने शहर की आज जो भी पसमांदगी है इस के लिए मजलिस ज़िम्मेदार है। लंबे अर्से से मजलिस लोक सभा हैदराबाद के इलावा बेशतर असेंबली हल्क़ों पर नुमाइंदगी कर रही है।

कांग्रेस की ताईद से मजलिस के उम्मीदवार ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन के मेयर और डिप्टी मेयर भी बने लेकिन उन्होंने पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए कोई ठोस इक़दामात नहीं किए जिसकी रास्त ज़िम्मेदारी मजलिस पर आइद है।

अवाम पुराने शहर की पसमांदगी पर मजलिस से इस्तिफ़सार करें। मुहम्मद पहलवान के भाई से मुलाक़ात पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने मुलाक़ात को हक़ बजानिब क़रार देते हुए कहा कि खुले आम मुलाक़ात की गई है।

वाटर सप्लाई के लिए 1067 करोड़ रुपये सीवरेज सेक्टर पर, 398 करोड़ ज़ेरे ज़मीन पाइपलाइन पर, 791 करोड़ मूसा नदी की सफ़ाई पर 339 करोड़ सीवरेज की तरक़्क़ी पर 150 करोड़ 14.500 करोड़ रुपये के मसारिफ़ से बावक़ार मेट्रो ट्रेन प्रोजेक्ट का आग़ाज़ किया गया।

TOPPOPULARRECENT