Saturday , August 19 2017
Home / AP/Telangana / पुराने शहर में नौजवान की ख़ुदकुशी, बीवी और सास गिरफ़्तार

पुराने शहर में नौजवान की ख़ुदकुशी, बीवी और सास गिरफ़्तार

हैदराबाद 16 मार्च: मोग़लपूरा पुलिस ने एहतेजाज और मुतवफ़्फ़ी मीर हाशिम हुसैन रज़वी के रिश्तेदारों की ब्रहमी पर फ़ौरी कार्रवाई करते हुए दो ख़वातीन को गिरफ़्तार कर लिया। याद रहे कि पिछ्ले रोज़ मीर हाशिम हुसैन ने अपनी बीवी और ससुराली रिश्तेदारों की हरासानी से तंग आकर बीवी के रवैये नामालूम ज़हरीली दवा का इस्तेमाल करते हुए ख़ुदकुशी करली थी।

मुतवफ़्फ़ी के रिश्तेदारों ने ज़बरदस्त एहतेजाज करते हुए रज़वी की लाश के साथ डीसीपी ऑफ़िस पुरानी हवेली पर धरना मुनज़्ज़म किया और पुलिस मोग़लपुरा से फ़ौरी कार्रवाई का मुतालिबा किया। इस ख़सूस में डीसीपी साउथ ज़ोन के सख़्त इक़दामात पर मोग़लपुरा पुलिस ने फ़ौरी कार्रवाई करते हुए 11 माह के दूल्हे मीर हाशिम हुसैन रज़वी की मौत के ज़िम्मेदार तसव्वुर किए जा रहे दो ख़वातीन को गिरफ़्तार कर लिया। मीर हाशिम हुसैन रज़वी के भाई मीर अफ़्सर हुसैन रज़वी ने डीसीपी साउथ ज़ोन सत्य नाराय‌ना से तहरीरी शिकायत की थी और उनके भाई की बीवी और ससुराली रिश्तेदारों पर इल्ज़ाम लगाया था कि उनके भाई को वो लोग हरासाँ-ओ-परेशान कर रहे थे और धमकीयां भी दे रहे थे जिससे तंग आकर रज़वी ने ख़ुदकुशी करली। उन्होंने पुलिस से ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का मुतालिबा किया।

इंस्पेक्टर मोग़लपुरा देवेंद्र ने बताया कि मीर हाशिम हुसैन रज़वी की ख़ुदकुशी के सिलसिला में उनकी बीवी अफ़्शां और इस की वालिदा के अलावा ताऊस को गिरफ़्तार कर लिया है और तहक़ीक़ात जारी हैं।

TOPPOPULARRECENT