Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / पुराने शहर में बोनाल तहवार आज मर्कज़ी जुलूस

पुराने शहर में बोनाल तहवार आज मर्कज़ी जुलूस

हैदराबाद 01अगस्त: पुराने शहर में दो-रोज़ा बोनाल तहवार का आग़ाज़ हुआ जिसके पेश-ए-नज़र साउथ ज़ोन पुलिस ने नियम फ़ौजी दस्तों के साथ कई इलाक़ों में फ्लैग मार्च क्या। 3000 पुलिस मुलाज़िमीन पर मुश्तमिल पुलिस अमला डयूटी पर मुतय्यन किया गया है। एडिशनल कमिशनर आफ़ पुलिस क्राइम्स ऐंड एसआईटी स्वाति लक्रा की निगरानी में बोनाल तहवार के सेक्यूरिटी के इंतेज़ामात किए गए हैं और रैपिड ऐक्शण फ़ोर्स की दो कंपनीयों को पुराने शहर के हस्सास इलाक़ों में तायिनात किया गया है।

इक़ना मादना मंदिर से तारीख़ी मर्कज़ी बोनाल जलूस का शाम 4 बजे आग़ाज़ होगा और जुलूस पुराने शहर के कई इलाक़ों से गुज़रता हुआ नया पुल पर इख़तेताम होगा। पुलिस ने मर्कज़ी बोनाल जुलूस निकाले जाने के पेश-ए-नज़र 300 से ज़ाइद सी सीटी वी कैमरे निसब किए हैं और जुलूस के रास्ते को कमिशनर ऑफ़िस में क़ायम किए गए कमांड कंट्रोल सेंटर से नज़र रखी जाएगी।

बोनाल तहवार में ख़वातीन की तरफ् से कसीर तादाद में शिरकत करने के नतीजे में पुलिस ने 20 शि टिम्स को भी मुतय्यन किया है और ख़वातीन से छेड़-छाड़ करने वालों के ख़िलाफ़ बरवक़्त कार्रवाई की जाएगी। डिप्टी कमिशनर पुलिस साउथ ज़ोन वी सत्यनारायणा की ज़ेर-ए-निगरानी पुराने शहर में फ्लैग मार्च किया गया जिसमें मुसल्लह पुलिस फ़ोर्स ने हस्सास इलाक़ों में गशत की।

TOPPOPULARRECENT