Tuesday , October 17 2017
Home / Khaas Khabar / पुराने शहर में सूरत-ए-हाल पुरअमन

पुराने शहर में सूरत-ए-हाल पुरअमन

पुराना शहर हैदराबाद में हालात पुरअमन रहे । नमाज़ जुमा के बाद पुलिस की गैर ज़रूरी मुस्तइद्दी और रास्ता बंद करदेने के ख़िलाफ़ नौजवानों ने ब्रहमी का इज़हार किया और ज़बरदस्त नारे बाज़ी की ताहम मुस्लियों की बड़ी तादाद ने उन्हें ख़ामोश करदिय

पुराना शहर हैदराबाद में हालात पुरअमन रहे । नमाज़ जुमा के बाद पुलिस की गैर ज़रूरी मुस्तइद्दी और रास्ता बंद करदेने के ख़िलाफ़ नौजवानों ने ब्रहमी का इज़हार किया और ज़बरदस्त नारे बाज़ी की ताहम मुस्लियों की बड़ी तादाद ने उन्हें ख़ामोश करदिया और अपने अपने मकानात को लौट जाने की तलक़ीन दी और थोड़ी देर बाद बाज़ार खोल दिया गया और पुलिस ने मुस्लियों की तादाद रवाना होने के बाद रास्ते की रुकावटों को भी दूर करदिया ।

नमाज़ जुमा के पेश नज़र तारीख़ी मक्का मस्जिद के करीब पुलिस के वसी तर इंतेज़ामात किए गए और कल रात ही से इमकानी एहतिजाज के पेश नज़र सख़्त चौकसी इख़तियार करगई थी पुलिस ने पिछ्ले जुमा की बनिसबत इस मरबत्ता मक्का मस्जिद की तरफ बढ़ने वाले तमाम रास्तों को सुबह ही से तंग करदिया था और जैसे ही मक्का मस्जिद में नमाज़ जुमा का ख़ुतबा शुरू हुआ ख़ुद डिप्टी कमिशनर पुलिस साव‌थ ज़ोन डाक्टर अकोन सभरवाल रेपिड एक्शन फ़ोर्स की भारी जमीत को लेकर मस्जिद के रूबरू ठहर गए और फ़ोर्स को काफ़ी देर तक क़तार में ठहरा दिया ।

पुलिस अपनी नक़ल-ओ-हरकत से नमाज़ियों को ख़ौफ़ज़दा करने की कोशिश कर रही थी । नमाज़ जुमा के ख़ुतबा तक भी नमाज़ी मस्जिद में मामूल के हालात के मुताबिक़ बड़े इत्मीनान से जा रहे थे ।

लेकिन अमन-ओ-क़ियाम अमन के नाम पर पुलिस की हद से ज़्यादा मुस्तइद्दी ने माहौल में बे चैनी पैदा करदी । पहले से तंग और रुकावटों भरे रास्ता-ओ-जगह जगह पुलिस पिक़्टस की वजहे से मक्का मस्जिद में तादाद कम देखी गई और पिछ्ले जुमा की बनिसबत इस जुमा 40 फ़ीसद मुस्लमानों ने मक्का मस्जिद में नमाज़ जुमा अदा की ।

दुव के फ़ौरी बाद नमाज़ियों को बाहर निकलता देख कर पुलिस ने चारमीनार की तरफ रास्ते को बंद करदिया और माईक के ज़रीया पुलिस ने ऐलान करना शुरू करदिया कि लाड़ बाज़ार , गुलज़ार हौज़ की तरफ जाने वाले शहरी मुहाजरीन कैंप के रास्ते से चले जाएं और ख़ामोश जाएं । मुहाजरीन कैंप के रास्ता को खुला रखा गया और डी एस पी साथ ज़ोन ने ख़ुद मुस्लिम नौजवानों से दरख़ास्त की कि वो मुहाजरीन कैंप के रास्ते का इस्तिमाल करें ।

जिस के साथ ही नौजवानों की कसीर तादाद पुलिस माईक के ऐलान से मुश्तइल होगई और रही सहीह बाक़ी कसर माय तिरी के कारकुनों ने मुबय्यना तौर पर पूरा करदिया । माय तिरी कमेटी के क़ाइदीन की तरफ से नौजवानों को रास्ता बदलने की ख़ाहिश पर नौजवानों ने शदीद नाराज़गी ज़ाहिर की और नारा बाज़ी शुरू करदी ।

जिस के थोड़ी ही देर बाद हालात मामूल पर आगए और मेवे के कारोबारियों और ठिय्या बंडी के कारोबारियों को बंद करवाने वाली पुलिस ने ख़ुद कारोबार को खोलने की ख़ाहिश की ।

ख़ुद ए सी पी चारमीनार राम मोहन राव‌ ने ठेला बंडी कारोबार को खुलवा दिया और दूर दूर तक तंग रास्तों को खोल दिया । बताया जाता है कि नमाज़ जुमा के पेश नज़र सिटी पुलिस ने पुराने शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात जहां पिछ्ले जुमा पर तशद्दुद वाक़ियात पेश आए थे इन मुक़ामात बिलख़सूस याकूत पूरा , तालाब कटा , मुग़ल पूरा , गुलज़ार हौज़ , मदीना , पत्थर गिट्टी के अलावा शाहअली बंडा के इलाके में भी सख़्त इंतेज़ामात किए गए थे ।

जबके सरदार महल के रास्ते की नाका बंदी करदी गई थी । एक मौके पर तारीख़ी मक्का मस्जिद के तमाम रास्तों को मुहरबनद करदिया गया था और पुलिस की भारी तादाद को चामेनार के करीब तैनात करदिया गया था पुलिस ने चारमीनार के दामन में वाटर कैनन गाड़ी के अलावा वज्रा को भी तलब कर लिया था और एक ज़ाइद फ़ायर इंजन को भी तलब करलिया गया ।

पुलिस के आला ओहदेदार जो नमाज़ जुमा के ख़ुतबा के मुंतज़िर थे जैसे ही नमाज़ के लिए ख़ुतबा का आग़ाज़ हुआ अपने आप को हिफ़ाज़ती आलात से तैयार करने लगे और टास्क फ़ोर्स की टीमों को मुतहर्रिक करदिया गया था ।

इस के अलावा चारमीनार के दामन में वाक़िया गैरकानूनी भाग्य लक्ष्मी मंदिर के अतराफ़ भी भारी फ़ोर्स को मुतय्यन करदिया गया था ।

TOPPOPULARRECENT