Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / पुराने शहर हैदराबाद के लिए मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती प्रोग्राम का एलान

पुराने शहर हैदराबाद के लिए मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती प्रोग्राम का एलान

शहर के बालसटी खेत ग्राउंड में12 करोड़ की लागत से तामीरकए जाने वाले वाटर रिजर्वायर को हज़रत अब्बास के नाम से मौसूम करने का एलान करते हुए वज़ीर-ए-आला तेलंगाना रियासत के चंद्रशेखर राव‌ ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना रियासत के तमाम तबक़ात और क़

शहर के बालसटी खेत ग्राउंड में12 करोड़ की लागत से तामीरकए जाने वाले वाटर रिजर्वायर को हज़रत अब्बास के नाम से मौसूम करने का एलान करते हुए वज़ीर-ए-आला तेलंगाना रियासत के चंद्रशेखर राव‌ ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना रियासत के तमाम तबक़ात और क़ौमों के साथ यकसाँ सुलूक की पाबंद अह्द है।

स्वच्छ हैदराबाद के पांचों और आख़िरी दिन पुराने शहर के दौरे के मौके पर चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती कामों का भी एलान किया। इस मौके पर उनके हमराह डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर अल्हाज मुहम्मद महमूद अली वज़ीर-ए-तवानाई जगदीश रेड्डी रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल अल्हाज मुहम्मद सलीम जी ऐच एमसी कमिशनर सोमेश कुमार के अलावा बलदी बर्क़ी आबरसानी के अलावा महिकमा माल के आला ओहदेदारान भी मौजूद थे।

के चंद्रशेखर राव‌ ने कहा कि बारह करोड़ की लागत से तामीर किए जाने वाले वाटर रिजर्वायर एक हज़ार किलो लीटर गुंजाइश का होगा जिस की तामीर माह के अंदर तकमील करदी जाएगी इस के अलावा पुराने शहर को बीसता पच्चीस करोड़ की लागत से पुराने शहर में नए डरेंज लाइंस की तंसीब अमल में लाई जाएगी।

उन्होंने पुराने शहर को सल्लम फ़्री इलाक़े बनाने का भी इरादा ज़ाहिर किया।चंद्रशेखर राव‌ ने कहा कि पुराने शहर में ग़ुर्बत ज़्यादा है जिस के सबब लोग किराये के मकानात में रहने के लिए मजबूर हैं। उन्होंने सल्लम इलाक़ों में हमा मंज़िला इमारतों की तामीर का भी एलान करते हुए कहा कि मज़कूरा इमारतों में ग़रीब और बेघर लोगों को फ्लैट्स की फ़राहमी अमल में लाई जाएगी।

उन्होंने दोमंज़िला से आगे वाली इमारतों में हुकूमत की तरफ से लिफ़्ट की सहूलतें भी फ़राहम करने का वादा किया।उन्होंने कहा कि स्वच्छ हैदराबाद मुहिम के दौरान पुराने शहर को तरक़्क़ी याफ़ता बनाने के लिए जारी करदा अहकामात पर अमल आवारी के लिए जंगी ख़ुतूत पर बजट की इजराई अमल में लाई जाएगी।

उन्होंने अंदरून चौबीस घंटे हज़रत अब्बास वाटर रिजर्वायर आवर और बीस से पच्चीस करोड़ की लागत से डरेंज लाईन की तंसीब का अहकामात बज़रीया जी ओ जारी करने का भी एलान किया जिस की एक कापी डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और मुताल्लिक़ा अवामी नुमाइंदों को रवाना की जाएगी।

उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना ग़ुर्बत का शिकार तमाम तबक़ात के चेहरों पर ख़ुशी लाने का काम करेगी। उन्होंने कहा कि अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील का मक़सद ही पसमांदगी का शिकार तबक़ात के साथ इंसाफ़ को यक़ीनी बनाना है।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत क़ब्रिस्तान और श्मशान पर क़ब्ज़ों को हरगिज़ बर्दाश्त नहीं करेगी। उन्होंने क़ब्रिस्तानों और श्मशान की ज़मीन पर क़बज़े करने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का भी एलान किया।टी आर एस क़ाइदीन मीर इनायत अली बाक़िरी मुनव्वर ख़ान आज़म अली ख़ुर्रम ख़्वाजा आरिफुद्दीन राशिद शरीफ़ के अलावा सैंकड़ों की तादाद में कारकुनों ने पार्टी सरबराह के पुराने शहर में वालहाना इस्तिक़बाल में कोई कसर बाक़ी नहीं रखी।

TOPPOPULARRECENT