Saturday , August 19 2017
Home / AP/Telangana / पुलिस अवाम को जवाबदेह होगी: नरसिम्हा रेड्डी

पुलिस अवाम को जवाबदेह होगी: नरसिम्हा रेड्डी

हैदराबाद 13 जून: वज़ीरे दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि रियासती हुकूमत, महिकमा पुलिस को असरी तक़ाज़ों से आरास्ता करने कोशां हैं। नई टेक्नोलोजी के इस्तेमाल के ज़रीये पुलिस फ़ोर्स को मज़बूत बनाया जाएगा। पुलिस को अवाम के लिए जवाबदेह बनाने की कोशिश की जा रही है।

वज़ीर-ए-दाख़िला ने पेटबशीराबाद पुलिस स्टेशन की असरी इमारत का इफ़्तेताह करने के बाद तक़रीर करते हुए कहा कि इस पुलिस स्टेशन को 35 लाख रुपये की लागत से असरी बनाया गया है और ये पुलिस को असरी तक़ाज़ों से आरास्ता करने की कोशिश है। वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि पुलिस फ़ोर्स को असरी बनाने का मक़सद अवाम के लिए बेहतर ख़िदमत अंजाम देने और अवाम को जवाबदेह होने के काबिल बनाया जा रहा है।

उन्होंने कहा कि अब अवाम अपनी शिकायात को ऑनलाइन भी दर्ज करा सकते हैं। अब कोई भी पुलिस स्टेशन में दाख़िल होने से ख़ौफ़-ज़दा नहीं होगा जैसा कि माज़ी में हुआ करता था।मॉडर्निसशन से तेलंगाना भर में पुलिस फ़ोर्स की कारकर्दगी बेहतर होगी। टी आर एस हुकूमत तमाम सतहों पर अवाम की बेहतर ख़िदमत के लिए कोशां है। चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव‌ ने पुलिस फ़ोर्स की ख़िदमात को बेहतर बनाने की ग़रज़ से 350 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं। पिछ्ले दो साल के दौरान पुलिस की कारकर्दगी में बेहतरी आई है। रियासत में अब तक कोई बड़ा नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया। इस मौके पर टीआरएस रुकने असेंबली विवेकानंद गौड़, सुधीर रेड्डी, एम पी मिला रेड्डी और दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT