Sunday , October 22 2017
Home / District News / पुलिस इन्सपेक्टर के ख़िलाफ़ सी आई डी का वारंट

पुलिस इन्सपेक्टर के ख़िलाफ़ सी आई डी का वारंट

सर्किल इन्सपेक्टर आरमोर रूरल श्रीनिवास रेड्डी के ख़िलाफ़ सी आई डी पुलिस की तरफ से अरेस्ट वारंट जारी करते हुए उन्हें गिरफ़्तार करने के लिए आरमोर के पोचम पहाड सर्किल ऑफ़िस पहुंचने पर श्रीनिवास रेड्डी सी आई डी पुलिस की आँख में धूल झो

सर्किल इन्सपेक्टर आरमोर रूरल श्रीनिवास रेड्डी के ख़िलाफ़ सी आई डी पुलिस की तरफ से अरेस्ट वारंट जारी करते हुए उन्हें गिरफ़्तार करने के लिए आरमोर के पोचम पहाड सर्किल ऑफ़िस पहुंचने पर श्रीनिवास रेड्डी सी आई डी पुलिस की आँख में धूल झोंकते हुए फ़रार होने में कामयाब होगए।

तफ़सीलात के बमूजब नलगेंडा ज़िला से ताल्लुक़ रखने वाले श्रीनिनवास रेड्डी 2009-2011 तक मेदक ज़िला के तोपरान सब इन्सपेक्टर की हैसियत से ख़िदमात अंजाम दी थी।

और उस वक़्त तोपरान पुलिस स्टेशन में जगदेव पर मंडल के नरसापुर मौज़ा से ताल्लुक़ रखने वाले श्रीनिवास गुप्ता के ख़िलाफ़ पुलिस स्टेशन में धोका दही का मुक़द्दमा दर्ज किया गया था और श्रीनिवास गुप्ता ने अवाम को करोड़ों रुपये की धोका दही की थी कम दाम में सोने के बिस्केटस फ़राहम करने का तीक़न दिलाते हुए अवाम से करोड़ों रुपये की धांदली की थी जिस पर अवाम ने सब इन्सपेक्टर से शिकायत करने पर सब इन्सपेक्टर ने श्रीनिवास गुप्ता के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने में लापरवाही बरती थी जिस पर मुतास्सिरा अफ़राद ने सब इन्सपेक्टर श्रीनिवास रेड्डी के ख़िलाफ़ आला ओहदेदारों से शिकायत करने पर डी आई जी ने उन्हें मुअत्तल किया था।

महिकमा जाती कार्रवाई की गई थी बाद तहक़ीक़ात सियासी दबाओ के पेशे नज़र उन्हें बहाल किया गया था और ये हाल ही में तरक़्क़ी पर आरमोर रूरल सर्किल इन्सपेक्टर की हैसियत से जायज़ा हासिल किया था इस केस में बाद तहक़ीक़ात श्रीनिवास रेड्डी के ख़िलाफ़ सी आई डी ने वारंट जारी करने पर सी आई डी के ओहदेदारों ने आरमोर सर्किल ऑफ़िस पोचम पहाड़ पहुंच कर श्रीनिवास रेड्डी से मुलाक़ात की और उन्हें गिरफ़्तारी के बारे में वाक़िफ़ करवाया।

श्रीनिवास रेड्डी ने कपड़े बदलने का बहाना बनाते हुए राह फरारी इख़तियार करली। सी बी सी आई डी के ओहदेदारों ने मुसलसिल रब्त पैदा करने की कोशिश की लेकिन फ़ोन पर कोई जवाब ना देने पर सी बी सी आई डी के ओहदेदारों ने श्रीनिवास रेड्डी के ख़िलाफ़ बालकनडा पुलिस स्टेशन में मुक़द्दमा दर्ज करवाया।

TOPPOPULARRECENT