Saturday , October 21 2017
Home / World / पुलिस एमरजेंसी में मुहाजिरीन के ख़िलाफ़ हथियार इस्तेमाल करे

पुलिस एमरजेंसी में मुहाजिरीन के ख़िलाफ़ हथियार इस्तेमाल करे

जर्मनी की दाएं बाज़ू की सयासी जमात ए एफ डी की ख़ातून सरब्राह पैट्री ने मुतालिबा किया है कि मुहाजिरीन की आमद रोकने के लिए ऑस्ट्रियन जर्मन सरहद की निगरानी सख़्त की जाए और ज़रूरी हो तो पुलिस आतिशीं हथियार भी इस्तेमाल करे।

ख़बररसां इदारे ए एफ़ पी के मुताबिक़ राइट विंग पॉपुलिस्ट पार्टी अल्टरनेटिव फॉर डोइच लैंड या जर्मनी के लिए मुतबादिल की ख़ातून सरब्राह पैट्री ने ये मुतालिबा मान हाइमर मोरगन नामी एक जर्मन अख़बार में आज हफ़्ता 30 जनवरी को शाय होने वाले अपने एक इंटरव्यू में किया।

ये पार्टी जर्मन ज़बान में ए एफ डी A fD कहलाती है। ए एफ़ पी के मुताबिक़ इस इंटरव्यू मैंने कहा कि बर्लिन हुकूमत को इस बात को यक़ीनी बनाना चाहिए कि ऑस्ट्रिया के रास्ते दोबारा बहुत बड़ी तादाद में तारकीने वतन जर्मनी में दाख़िल ना हो सकें।

पैट्री ने ये मुतनाज़ा मुतालिबा भी कर दिया कि मज़ीद मुहाजिरीन की आमद को रोकने के लिए हंगामी हालात में पुलिस को आतिशीं असलहा भी इस्तेमाल में लाना चाहिए। इस ख़ातून सियास्तदान ने कहा, कोई भी पुलिस अहलकार किसी पनाह गज़ीन पर फायरिंग नहीं करना चाहता। मैं भी नहीं चाहती कि ऐसा हो। लेकिन हथियारों का इस्तेमाल एक ऐसा रास्ता है, जिसकी आख़िरी हल के तौर पर तरदीद नहीं की जा सकती।

TOPPOPULARRECENT