Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / पुलिस के ख़िलाफ़ शंकर राव‌ की दुख़तर की शिकायत

पुलिस के ख़िलाफ़ शंकर राव‌ की दुख़तर की शिकायत

हैदराबाद 07 फ़बरोरी: साबिक़ वज़ीर और कांग्रेस रुकन आस्म्बली पी शंकर राव‌ की अराज़ी पर नाजाएज़ क़बज़ा मुक़द्दमा के सिलसिले में पुलिस के बे रहमाना सुलूक की सी आई डी तहक़ीक़ात कररही है, इस के बावजूद शंकर राव‌ की दुख़तर ने आज पुलिस के ख़िलाफ़ श

हैदराबाद 07 फ़बरोरी: साबिक़ वज़ीर और कांग्रेस रुकन आस्म्बली पी शंकर राव‌ की अराज़ी पर नाजाएज़ क़बज़ा मुक़द्दमा के सिलसिले में पुलिस के बे रहमाना सुलूक की सी आई डी तहक़ीक़ात कररही है, इस के बावजूद शंकर राव‌ की दुख़तर ने आज पुलिस के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज कराई है।

सुष्मीता ने मुशिराबाद पुलिस स्टेशन से रुजू होकर शिकायत की के जनवरी को उन के वालिद को नरीडमीट पुलिस ने गिरफ़्तार करते वक़्त ना सिर्फ़ इंतेहाई नारवा सुलूक रवा रखा बल्के उन के साथ ग़लत तर्ज़ अमल भी इख़तियार किया गया हालाँके उन के वालिद एक सीनीयर रुकन असम्बली हैं और उन की हाल ही में बाई पास सर्जरी हुई।

उन्हों ने नरीड मेट पुलिस अमला के ख़िलाफ़ कार्रवाई शुरू करने का मुतालिबा किया। एक सीनीयर पुलिस ओहदेदार ने बताया कि हम ने ताहाल मुक़द्दमा दर्ज नहीं किया है और इस मुआमले में क़ानूनी राए हासिल की जा रही है। मुशिराबाद पुलिस ने पिछ्ले जुमा को शंकर राव‌ के ख़िलाफ़ फ़ौजदारी मुक़द्दमा दर्ज किया था।

वो सिकंदराबाद कंटोनमैंट असम्बली हलक़ा की नुमाइंदगी करते हैं। नरीड मेट स्टेशन हाव‌ज़ ऑफीसर पी सरीनवास और दीगर अमला को जो नोटिस हवाला करने के लिए यहां पहुंचे थे, शंकर राव‌ ने मुबयना तौर पर उन्हें धमकीयां दें और उन के साथ ग़लत बरताव‌ किया।

पुलिस ने इस ज़िमन में मुक़द्दमा दर्ज करलिया। शंकर राव‌ पर नरीड मेट में ग्रीन फ़ील्ड वेंचर के जाली अराज़ी दस्तावेज़ात अपने
ज़ाती और गै़रक़ानूनी फ़ायदे के लिए तैयार करने का इल्ज़ाम है। इस दौरान आज सदर प्रदेश कांग्रेस बोतसा सत्य नाराय‌ना ने कैअर हॉस्पिटल पहुंच कर शंकर राव्स् से मुलाक़ात की।

उन्हों ने सेहत के बारे में मालूमात हासिल कीं लेकिन इस मुलाक़ात को सयासी हलक़ों में नुमायां एहमीयत दी जा रही है। एसा लगता है कि कांग्रेस पार्टी मुसालहती मूड में है। शंकर राव‌ के अरकान ख़ानदान ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी पर साबिक़ वज़ीर की तौहीन का इल्ज़ाम आइद किया था।

TOPPOPULARRECENT