Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / पुलिस को असरी बनाने के इक़दामात ए के ख़ान का ख़िताब

पुलिस को असरी बनाने के इक़दामात ए के ख़ान का ख़िताब

हैदराबाद ।17 जनवरी ( सियासत न्यूज़) सिटी पुलिस कमिशनर अबदुलक़य्यूम ख़ान ने कुल हिंद सनअती नुमाइश में ट्रैफ़िक पुलिस के ख़ुसूसी स्टाल का इफ़्तिताह अंजाम दिया और शहरीयों को इस बात का तयक्कुन दिया कि सिटी पुलिस नुमाइश में इस साल मज

हैदराबाद ।17 जनवरी ( सियासत न्यूज़) सिटी पुलिस कमिशनर अबदुलक़य्यूम ख़ान ने कुल हिंद सनअती नुमाइश में ट्रैफ़िक पुलिस के ख़ुसूसी स्टाल का इफ़्तिताह अंजाम दिया और शहरीयों को इस बात का तयक्कुन दिया कि सिटी पुलिस नुमाइश में इस साल मज़ीद बेहतर सहूलयात फ़राहम करेगी । ट्रैफ़िक पुलिस के इस ख़ुसूसी स्टाल के इफ़्तिताह के मौक़ा पर पुलिस के आला ओहदेदार मौजूद थे ।

पुलिस कमिशनर ए के ख़ान ने कहा कि ट्रैफ़िक स्टाल में ट्रैफ़िक के ताल्लुक़ से शऊर बेदारी के इलावा जराइम पर क़ाबू पाने के इक़दामात और सीकीवरीटी में पुलिस की जानिब से इस्तिमाल किए जाने वाले आलात और इस के तरीका-ए-कार को भी बताया जाएगा । बिलख़सूस ट्रैफ़िक जाम और ट्रैफ़िक क़वानीन सेआगही करवाई जाएगी । उन्हों ने कहा कि ट्रैफ़िक क़वानीन पर अदम अमल आवरी से पेश आने वाले मसाइल और मुश्किलात को अमली तौर पर समझाया जा रहा है ।

उन्हों ने कहा कि हर साल जनवरी ता फ़बरोरी के महीने में मुनाक़िद होने वाली कुल हिंद सनअती नुमाइश का लाखों शहरी मुशाहिदा करते हैं और सिटी पुलिस की जानिब से हर साल शहरीयों की सहूलत केलिए ट्रैफ़िक और नुमाइश में इन की निगरानी और ख़िदमात केलिए पुलिस के आउट पोस्ट को क़ायम किया जाता है । उन्हों ने कहा कि इस साल ख़िदमात में मज़ीद बेहतरी पैदा की जाएगी ।

उन्हों ने शहरीयों को इस बात का भरोसा दिलाया कि आइन्दा साल कुल हिंद सनअती नुमाइश में ला एंड आडर के ताल्लुक़ से तफ़सीलात फ़राहम करने और शऊर बेदारी के ताल्लुक़ से अवाम को आगाह किया जाएगा । इस मौक़ा पर ए के ख़ान ने नुमाइश ट्रेन में आला पुलिस ओहदेदारों के हमराह नुमाइश का दौरा किया । पुलिस कमिशनर के इलावा पुलिस ओहदेदारों ने हलीम खाई । ऐडीशनल कमिशनर अमीत कारग सी वे आनंद सूर्य ना रायना और दीगर मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT