Thursday , August 24 2017
Home / AP/Telangana / पुलिस में झूटी शिकायत पर सख़्त कार्रवाई करने की वार्निंग

पुलिस में झूटी शिकायत पर सख़्त कार्रवाई करने की वार्निंग

हैदराबाद 15 अप्रैल: शहर में पेश आरहे जराइम के वाक़ियात को बाज़ शहरी अपने बचाओ के लिए इस्तेमाल करना चाहते हैं। एक ख़ातून की इस तरह की कोशिश उस वक़्त नाकाम हो गई जब पुलिस ने सीसीटीवी कैमरों की मदद से इस मसले को हल कर लिया और ख़ातून की शिकायत को फ़र्ज़ी क़रार दिया।

इस मौके पर पुलिस ने अवाम को आगाह किया कि वो पुलिस में ग़लत इत्तेला देकर पुलिस को गुमराह ना करें। साथ ही पुलिस ने वार्निंग दिया कि ग़लत शिकायत करने वालों के ख़िलाफ़ पुलिस सख़्त कार्रवाई करेगी। ये वाक़िया सरूनगर पुलिस हुदूद में पेश आया जहां एक 43 साला ख़ातून वनाजा ने शिकायत करवाई थी कि इस के गले से दो नामालूम लोग ने तिलाई चैन का सरक़ा कर लिया। लेकिन हक़ीक़त कुछ और ही थी इस ख़ातून के गले से किसी ने चैन की रहज़नी नहीं की बल्कि उस की चैन कहीं गुम हो गई थी।

जब इस ख़ातून ने पुलिस में रहज़नी की शिकायत की तो पुलिस मुक़ाम का मुआइना करने पहूँची और इस के बाद पुलिस ने इस ख़ातून वनाजा से बात की पुलिस को ख़ातून पर शक-ओ-शुबा होने पर पुलिस ने इस अपार्टमेंट के सीसीटीवी कैमरों की जांच की जहां ये ख़ातून रहती थी पुलिस की इत्तेला और शिकायत के मुताबिक़ सीसीटीवी फूटेज मददगार साबित नहीं हुआ और पुलिस की तहक़ीक़ात में ख़ातून झूटी साबित हो रही थी।

पुलिस के ओहदेदारों ने इस ख़ातून से अपने अंदाज़ में बात की और ख़ातून ने हक़ीक़त बयान की और बताया कि इस के पड़ोसी ने कहा था कि वो पुलिस में रहज़नी की शिकायत करे पुलिस किसी भी हाल रीकवरी में तिलाई चैन वापिस दिलाएगी

TOPPOPULARRECENT