Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / पुलिस में भर्ती, आज से उर्दू तहरीरी इम्तिहान के दरख़ास्तों की वसूली

पुलिस में भर्ती, आज से उर्दू तहरीरी इम्तिहान के दरख़ास्तों की वसूली

हैदराबाद । २७ मई (सियासत न्यूज़) सिटी पुलिस में तक़र्रुत के लिए उर्दू में तहरीरी इमतिहान देने के ख़ाहिशमंद उम्मीदवारों को रियास्ती हुकूमत ने राहत फ़राहम की है और एक जी ओ जारी करते हुए सिटी पुलिस को अहकामात जारी कर दिए हैं कि उर्दू

हैदराबाद । २७ मई (सियासत न्यूज़) सिटी पुलिस में तक़र्रुत के लिए उर्दू में तहरीरी इमतिहान देने के ख़ाहिशमंद उम्मीदवारों को रियास्ती हुकूमत ने राहत फ़राहम की है और एक जी ओ जारी करते हुए सिटी पुलिस को अहकामात जारी कर दिए हैं कि उर्दू में इमतिहान देने वाले तमाम उम्मीदवारों से दरख़ास्तें ली जाई। हुकूमत के इस इक़दाम से महिकमा पुलिस में भर्ती होने वाले अक़ल्लीयती तलबा में मुसर्रत पाई जाती हैं।

इस ख़सूस में ज्वाइंट कमिशनर ऐडमिनिस्ट्रेशन हैदराबाद सिटी पुलिस मिस्टर मुरली धर भगवत ने बताया कि सिटी पुलिस को रियास्ती हुकूमत ने हिदायत दी हीका वो उर्दू में तहरीरी इमतिहान देने वाले ख़ाहिशमंद उम्मीदवारों को मौक़ा फ़राहम करे । ज्वाइंट कमिशनर ने बताया कि रियास्ती हुकूमत के अहकामात के मुताबिक़ सिटी पुलिस ने गोशा महल में एक ख़ुसूसी काउंटर क़ायम किया है और उम्मीदवारों से दरख़ास्त हासिल करने का फ़ैसला किया है।

उन्हों ने बताया कि 27 मई से यक्म जून तक दरख़ास्तें हासिल की जाएंगी। उन्हों ने उम्मीदवारों को मश्वरा दिया कि वो अपनी दरख़ास्त के साथ हाल टिकट की एक ज़ीराक्स कापी को ख़ुसूसी काउंटर पर दाख़िल करें। इतवार होने के बावजूद भी काउंटर पर दरख़ास्त क़बूल की जाएंगी। ख़ाहिशमंद उम्मीदवार जो फ़िज़ीकल टेस्ट-ओ-दीगर मराहिल में कामयाब होचुके हैं और तहरीरी इम्तिहान के लिए अहल क़रार दिए जा चुके हैं।

ऐसे उम्मीदवार जो उर्दू में कांस्टेबल के तक़र्रुर केलिए ज़रूरी तहरीरी इम्तिहान उर्दू ज़बान में देना चाहते हैं। वो 27 मई से यक्म जून तक सुबह 10 बजेता शाम 5 बजे गोशा महल स्टेडीयम में क़ायम करदा ख़ुसूसी काउंटर पर अपनी दरख़ास्त दाख़िल करें। बताया जाता है कि हैदराबाद सिटी पुलिस तक़र्रुत किए गए 9 हज़ार उम्मीदवार तहरीरी इम्तिहान के लिए अहल क़रार पाए हैं।

TOPPOPULARRECENT