Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / पुलिस में 10 हज़ार से ज़ाइद जायदादों पर अनक़रीब तक़र्रुत

पुलिस में 10 हज़ार से ज़ाइद जायदादों पर अनक़रीब तक़र्रुत

हैदराबाद 17 दिसंबर: महिकमा अक़लियती बहबूद की तरफ से अक़लियती तलबा को पुलिस तक़र्रुत के लिए ट्रेनिंग का बहुत जल्द आग़ाज़ होगा। हैदराबाद में 5 मुख़्तलिफ़ मुक़ामात की निशानदेही करते हुए ट्रेनिंग के आग़ाज़ का फ़ैसला किया गया है। तवक़्क़ो हैके आइन्दा हफ़्ता ट्रेनिंग का बाक़ायदा आग़ाज़ कर दिया जाएगा।

पुलिस रिक्रूटमेंट बोर्ड के ज़रीये 10269 मुख़्तलिफ़ जायदादों के लिए बहुत जल्द आलामीया जारी किया जाएगा। सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने पुलिस रिक्रूटमेंट बोर्ड के ज़िम्मेदारों से बातचीत की और तक़र्रुत में मुसलमानों को 4 फ़ीसद को यक़ीनी बनाने की ख़ाहिश की।

पुलिस रिक्रूटमेंट बोर्ड ने आलामीया की इजराई के मौके पर 4 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात को शामिल करने का तयक़्क़ुन दिया है। सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद ने बताया कि पुलिस तक़र्रुत के सिलसिले में तहरीरी इमतेहान के अलावा फ़िज़ीकल ट्रेनिंग दी जाएगी। उन्होंने कहा कि पुराने शहर से ताल्लुक़ रखने वाले तालीम-ए-याफ़ता बेरोज़गार नौजवानों को पुलिस में भर्ती के लिए ये सुनहरी मौक़ा है।

अक़लियती तलबा इस ट्रेनिंग से इस्तेफ़ादा करते हुए महिकमा पुलिस में अपनी नुमाइंदगी में इज़ाफ़ा कर सकते हैं। उन्होंने कहा कि कमिशनर पुलिस महेंद्र रेड्डी ने भी महिकमा अक़लियती बहबूद से ख़ाहिश की हैके पुलिस ट्रेनिंग के लिए पुराने शहर में ज़ाइद मराकिज़ क़ायम किए जाएं।

तेलंगाना स्टडी सेंटर फ़ार माइनॉरिटीज़ के ज़रीये ट्रेनिंग का एहतेमाम किया जाएगा। इस सिलसिले में दरख़ास्तें तलब की गई हैं और सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद के मुताबिक़ दरख़ास्तों का मौकुफ़ हौसला अफ़ज़ा-ए-है। शहर के अलावा मुख़्तलिफ़ अज़ला से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा ने भी दरख़ास्तें दाख़िल की हैं।

सय्यद उम्र जलील के मुताबिक़ पुलिस रिक्रूटमेंट बोर्ड की तरफ से जिन 10269 जायदादों पर तक़र्रुत का आलामीया जारी किया जाएगा। उनमें पुलिस कांस्टेबल ए आर की 2760 , पुलिस कांस्टेबल एस ए आर सी पी एल (56) , पुलिस कांस्टेबल सिविल 1810 , पुलिस कांस्टेबल पंद्रहवीं बटालियन तेलंगाना स्टेट स्पेशल पुलिस (117) , पुलिस कांस्टेबल स्पेशल पुलिस 4068 जायदादें शामिल हैं, जो मजमूई तौर पर 8808 होती हैं। इस के अलावा एस आई सिविल 208 , एस आई ए आर 74 , आर एस आई 205 , सब इंस्पेक्टर (एस ए आर सी पी एल) 2 , एस आई कम्युनिकेशन 23 , एस आई पी टी ओ 6 , पुलिस कांस्टेबल कम्युनिकेशन 332 जायदादें शामिल हैं। सय्यद उम्र जलील ने कहा कि तक़र्रुत के आलामीया की इजराई से पहले ही ट्रेनिंग के आग़ाज़ का मन्सूबा है ताके ज़्यादा से ज़्यादा अक़लियती तलबा महिकमा पुलिस में तक़र्रुत हासिल कर सकें।

TOPPOPULARRECENT