Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / पुलिस मोलाज्मत के लिए हर इम्तेहान में कामयाब होने नौजवानों को मश्वरा

पुलिस मोलाज्मत के लिए हर इम्तेहान में कामयाब होने नौजवानों को मश्वरा

जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत ने पाँच कीलो मीटर की दौड़ के बाद ईवंट और तहरीरी इम्तेहान में कामयाबी हासिल करने के लिए सख़्त जद्द-ओ-जहद करने का नौजवानों को मश्वरा दिया। इदारा सियासत की जानिबसे पुलिस कांस्टेबल के तक़

जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत ने पाँच कीलो मीटर की दौड़ के बाद ईवंट और तहरीरी इम्तेहान में कामयाबी हासिल करने के लिए सख़्त जद्द-ओ-जहद करने का नौजवानों को मश्वरा दिया। इदारा सियासत की जानिबसे पुलिस कांस्टेबल के तक़र्रुर के लिए इबतिदाई मरहला में पाँच कीलो मीटर की दौड़ में कामयाबी हासिल करने वाले तक़रीबन 300 उम्मीदवारों को मुख़ातब कररहे थे।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ने अपनी तक़रीर में उम्मीदवारों को तेलगू ज़बान में भी महारत हासिल करने की तरग़ीब देते हुए उस की अहमीयत और इफ़ादीयत से वाक़िफ़ करवाया और नौजवानों को मश्वरा दिया कि वो सिर्फ़ पुलिस कांस्टेबल पर ही इन्हिसार ना करें बल्कि सब इन्सपैक्टर, ए सी पी और डी सी पी के इम्तेहानात देते हुए तरक़्क़ी करें।

इस मौक़ा पर जनाब मूसा बिन इबराहीम डी सी पी, जनाब ताज उद्दीन ऐडीशनल डी सी पी लोक आयुकत, जनाब एम ए अज़ीज़ जूडो कोच, जनाब इस्लाम उद्दीन अंसारी ऐडवोकेट और जनाब अली रज़ा समाजी कारकुन भी मौजूद थे। इबतदा- में जनाब सय्यद हमीद उद्दीन कन्वीनर पुलिस ट्रेनिंग ने इदारा सियासत की जानिब से गुज़शता चार माह से दी जाने वाली फ़िज़ीकल ट्रेनिंग का तफ़सीली ज़िक्र किया।

जनाब मूसा बिन इबराहीम ने अपनी तक़रीर में उम्मीदवारों को हाई जंप और लॉंग जंप के तरीके कार से वाक़िफ़ कर वाया। जनाब ताज उद्दीन ने उम्मीदवारों को पाँच कीलो मीटर की कामयाबी पर मुबारकबाद देते हुए आगे के मराहिल को सख़्त मेहनत और जुस्तजू से कामयाब करने का मश्वरा दिया। जनाब इस्लाम उद्दीन अंसारी ऐडवोकेट ने थियूरी क्लासेस में तमाम मज़ामीन में अच्छे नंबरात हासिल करके अच्छा रैंक हासिल करने और पढ़ाई में सख़्त मेहनत करने और पाबंदी से कोचिंग क्लासेस में शिरकत करने का मश्वरा दिया।

जनाब एम ए अज़ीज़ ने फ़िज़ीकल ट्रेनिंग में हाई जंप, लॉंग जंप के लिए अपनी भरपूर ख़िदमात का पेशकश किया। इस मौक़ा पर जनाब ज़ाहिद अली ख़ां की उमरा की सआदत हासिल करके वापिस आने पर समाजी कारकुन जनाब अली रज़ा ने गुलपोशी की। जलसा का आग़ाज़ जनाब शेख़ मतलूब उम्मीदवार पुलिस ट्रेनिंग की क़रात-ए-कलाम पाक से हुवा। इस मौक़ा पर ख़ातून उम्मीदवारों ने भी मुख़ातब किया और इदारा सियासत का शुक्रिया अदा किया कि पुलिस ट्रेनिंग में मर्द उम्मीदवारों के साथ ख़वातीन उम्मीदवारों को ट्रेनिंग दी जा रही है।

जनाब अज़हर अली ने नाअत शरीफ़ का नज़राना पेश किया। जनाब सय्यद हमीद उद्दीन ने तफ़सीली रिपोर्ट पेश करते हुए तमाम उम्मीदवारों को मश्वरा दिया कि वो महकमा मुहासिब (जेल) में भी वाडर और डिप्टी जेलर के लिए भी दरख़ास्तें दाख़िल करें। आख़िर में उन्हों ने तमाम मेहमानों और उम्मीदवारों का शुक्रिया अदा किया।

TOPPOPULARRECENT