Wednesday , October 18 2017
Home / India / पूंछ सैक्टर में पाकिस्तानी फ़ौज की दुबारा फायरिंग

पूंछ सैक्टर में पाकिस्तानी फ़ौज की दुबारा फायरिंग

हिन्दुस्तानी चौकियां निशाना, वक़फ़ा वक़फ़ा से दोनों ममालिक में फायरिंग का तबादला

हिन्दुस्तानी चौकियां निशाना, वक़फ़ा वक़फ़ा से दोनों ममालिक में फायरिंग का तबादला
जम्मू-कश्मीर में ख़ित्ता क़बज़ा पर जंगबंदी की ताज़ा ख़िलाफ़वरज़ीयों का सिलसिला जारी है। आज भी पाकिस्तानी फ़ौजीयों ने बला इश्तिआल अंधा धुंद फायरिंग ज़िला पूंछ में हिन्दुस्तानी फ़ौजीयों पर की। महिकमा दिफ़ा के ज़राए के बमूजब पाकिस्तानी फ़ौजीयों ने हल्के और ख़ुदकार हथियारों से पूंछ में फ़ौज की हरअव्वल चौकीयों पर 12.05 बजे दिन फायरिंग की। महिकमा दिफ़ा के तर्जुमान कर्नल आर के पालुटा ने कहा कि फायरिंग से कोई जान ज़ाए नहीं हुई और ना कोई ज़ख़मी हुआ।

सरहद पार से फायरिंग पर हिन्दुस्तानी फ़ौजी भी जवाबी कार्रवाई करने पर मजबूर होगए। जिसकी वजह से वक़फे वक़फे से फायरिंग का तबादला शुरू होगया। ताज़ा तरीन इत्तिलाआत के मिलने तक फायरिंग का तबादला जारी था। पाकिस्तानी अफ़्वाज ने पूंछ सैक्टर के करनी । I और करनी । II पर फायरिंग की। इत्तिलाआत के बमूजब ये इस ज़िले में से अब तक जंग बंदी की तीसरी ख़िलाफ़वरज़ी थी। पाकिस्तानी फ़ौज ने जंग बंदी की दो मर्तबा ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए ख़ित्ता क़बज़ा पर क़ायम हिन्दुस्तानी चौकी पर मार्टर शलबारी की थी।

ज़िला पूंछ के अलैहदा सब सेक्टर्स पर भी शलबारी की गई जिस पर हिन्दुस्तानी फ़ौज ने जवाबी कार्रवाई की। हमीर पर सब सैक्टर पर कई हिन्दुस्तानी चौकीयों पर फायरिंग की गई। ख़ित्ता क़बज़ा के पार से ख़ुदकार हथियारों और औसत दर्जा के मार्टर शैल से फायरिंग की गई। फ़ौज के तर्जुमान ने कहा कि हमारे फ़ौजीयों ने भी मोस्सर जवाबी कार्रवाई की और फायरिंग का तबादला 10.30 बजे शब तक जारी रहा। पूंछ के सब सैक्टर मेंधार में भी हिन्दुस्तानी चौकीयों पर पाकिस्तानी फ़ौज की फायरिंग ग्यारह बजे शब तक जारी रही।

हिन्दुस्तानी फ़ौज ने जवाबी कार्रवाई की लेकिन दोनों तरफ़ से किसी जानी नुक़्सान की इत्तेला नहीं मिली। महिकमा दिफ़ा के एक सीनीयर ओहदेदार ने कहा कि जंग बंदी की मुसलसल ख़िलाफ़वरज़ीयों से जंग बंदी मुआहिदा 2003 बेमानी होचुका है।

TOPPOPULARRECENT