Wednesday , October 18 2017
Home / India / पृथ्वी दोम मीज़ाईल की कामयाब आज़माईशी परवाज़

पृथ्वी दोम मीज़ाईल की कामयाब आज़माईशी परवाज़

हिन्दुस्तान ने आज पृथ्वी दोम मीज़ाईल की कामयाब आज़माईशी परवाज़ की जो देसी साख़ता न्यूक्लीयर सलाहीयत का हामिल मीज़ाईल है और 350 किलोमीटर के फ़ासले तक वार कर सकता है। ये रियासत ओडिशा के इलाक़ा चांदी पुर में फ़ौजी टसट रेंज से आज़माईशी परवाज़ पर

हिन्दुस्तान ने आज पृथ्वी दोम मीज़ाईल की कामयाब आज़माईशी परवाज़ की जो देसी साख़ता न्यूक्लीयर सलाहीयत का हामिल मीज़ाईल है और 350 किलोमीटर के फ़ासले तक वार कर सकता है। ये रियासत ओडिशा के इलाक़ा चांदी पुर में फ़ौजी टसट रेंज से आज़माईशी परवाज़ पर रवाना किया गया।

10.5 बजे दिन एक मीज़ाईल लॉंचर ने इंटीग्रेटेड टेस्ट रेंज से ये मीज़ाईल दाग़ा। इस तजुर्बा को इंतिहाई कामयाब क़रार देते हुए आई टी आर के डायरेक्टर एमवी के वे प्रसाद ने कहा कि मुहिम के तमाम पैमानों की आज़माईश के दौरान तकमील की गई।

ये मीज़ाईल तैयार शूदा ज़ख़ीरा में से मनमाने तौर पर मुंतख़ब किया गया था और आज़माईशी तमाम सरगर्मीयां ख़ुसूसी तौर पर तशकील दी हुई फ़ौजी कमान की जानिब से मुकम्मल की गईं। डी आर डी ओ के साईंसदाँ इस कार्रवाई की निगरानी कररहे थे। मीज़ाईल के रास्ते का पता डी आर डी ओ के राडरार से चल रहा था।

TOPPOPULARRECENT