Saturday , October 21 2017
Home / India / पेट्रोल व डीज़ल की क़ीमतों में इज़ाफ़ा हैरतअंगेज़ नहीं : नीतीश

पेट्रोल व डीज़ल की क़ीमतों में इज़ाफ़ा हैरतअंगेज़ नहीं : नीतीश

क्या यही अच्छे दिन हैं जिन की मोदी ने ख़बर दी थी: राबड़ी देवी

क्या यही अच्छे दिन हैं जिन की मोदी ने ख़बर दी थी: राबड़ी देवी

जनता दल (यूनाइटेड) के सीनियर क़ाइद और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार ने आज कहा कि उन्हें पेट्रोल और डीज़ल की क़ीमतों में इज़ाफे पर कोई हैरत नहीं हुई। ग़िज़ाई अशिया की क़ीमतों में नरेंद्र मोदी हुकूमत के दौरान पहले ही बेइंतेहा इज़ाफ़ा होचुका है।

नरेंद्र मोदी अब तक अपने बुलंद बाँग तैक़ुनात पर अमल आवरी करने से क़ासिर रहे हैं, वो क़ानूनसाज़ काउंसल से बाहर आने के बाद प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब कररहे थे। उन्होंने कहा कि नरेंद्र मोदी ने इंतेख़ाबात से पहले अच्छे दिन आने का तैक़ून दिया था, क्या ये सच साबित होचुका है या फिर ये भी साबिक़ एन डी ए हुकूमत के इंडिया शाइनिंग नारा की तरह था।

नीतीश कुमार ने तंज़िया मुस्कुराहट के साथ कहा कि अपोज़ीशन नई हुकूमत को बहुत ज़्यादा वक़्त दे रही है ताकि उसकी नाकामियों का सबूत हासिल किया जा सके। नीतीश कुमार का तीखा तबसरा पेट्रोल की क़ीमत में 1.69 रुपये और डीज़ल की क़ीमत में 50 पैसे फ़ी लीटर के अचानक भारी इज़ाफे पर रद्द-ए-अमल था।

आर जे डी के सीनियर क़ाइद और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर बिहार राबड़ी देवी ने भी पेट्रोल और डीज़ल की क़ीमतों में इज़ाफे पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि क्या यही अच्छे दिन हैं जिन के आने की वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने ख़ुशख़बरी सुनाई थी।

TOPPOPULARRECENT