Tuesday , October 24 2017
Home / Business / पैट्रोल क़ीमत में कल से 65 पैसे फ़ी लीटर इज़ाफ़ा मुम्किन

पैट्रोल क़ीमत में कल से 65 पैसे फ़ी लीटर इज़ाफ़ा मुम्किन

नई दिल्ली १५ दिसम्बर: (पी टी आई) अगर सरकारी तेल कंपनीयों को सयासी मंज़ूरी हासिल होगई तो जुमा के रोज़ से पैट्रोल की क़ीमत में फ़ी लीटर 65 पैसे का इज़ाफ़ा हो सकता है। अब जबकि रुपय की क़दर में इंतिहाई गिरावट आने के बाद ये 53.75 फ़ी अमरीकी डालर हो गया ह

नई दिल्ली १५ दिसम्बर: (पी टी आई) अगर सरकारी तेल कंपनीयों को सयासी मंज़ूरी हासिल होगई तो जुमा के रोज़ से पैट्रोल की क़ीमत में फ़ी लीटर 65 पैसे का इज़ाफ़ा हो सकता है। अब जबकि रुपय की क़दर में इंतिहाई गिरावट आने के बाद ये 53.75 फ़ी अमरीकी डालर हो गया है।

इस का असर तेल की दरआमदात पर भी हुआ है। और आलमी सतह पर पैट्रोल की क़ीमतें मुतास्सिर हुई हैं जिन की बुनियाद पर मुक़ामी तौर पर पैट्रोल की क़ीमतें मुतय्यन की जाती हैं लिहाज़ा ये एक फ़ित्री अमर है कि मुक़ामी तौर पर पैट्रोल की क़ीमतों में इज़ाफ़ा होगा।

सरकारी तेल कंपनी के एक आला सतही ज़रीया ने ये बात बताई। पैट्रोल एंड रीकवरी 55 ता 56 पैसे फ़ी लीटर है जबकि सेल्स् टेक्स के इज़ाफ़ा के बाद उस की क़ीमत 65 ता 66 पैसे फ़ी लीटर इज़ाफ़ी तौर पर चार्ज की जाएगी। ज़रीया ने बताया कि तेल कंपनीयां क़ीमतों पर कल नज़र-ए-सानी करेंगी और अगर कोई तबदीली रौनुमा हुई तो इस का इतलाक़ 16 डसमबर 2011-ए-से होगा।

यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि सरकारी तेल कंपनीयों ने दो मौक़ों पर क़ीमतों में कमी की थी और ये कमी आलमी सतह पर कम हुई क़ीमतों के एक माह बाद की गई थी जो इस तरह है। 16 नवंबर से 2.22 रुपय या 3.2 फ़ीसद की कमी और आगे चल कर यक्म दिसम्बर से 78 पैसे की दूसरी बार कमी की गई थी।

फ़िलहाल पार्लीमैंट का सरमाई इजलास जारी है और ये अंदेशा पाया जाता है कि अगर पैट्रोल की क़ीमतों में इज़ाफ़ा किया गया तो अपोज़ीशन की जानिब से ज़बरदस्त एहतिजाज मुनज़्ज़म किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT