Tuesday , October 17 2017
Home / Sports / पॉन्टिंग को ऑस्ट्रेलिया का आली तरीन सियोल एज़ाज़

पॉन्टिंग को ऑस्ट्रेलिया का आली तरीन सियोल एज़ाज़

एडीलेड, २७ जनवरी ( पी टी आई ) ऑस्ट्रेलिया के सीनीयर बल्लेबाज़ रिकी पॉन्टिंग कुमलक के आली तरीन से वे लेन एज़ाज़ से सरफ़राज़ किया गया है । 37 साला पॉन्टिंग को दीगर कई स्पोर्टस शख्सियतों के साथ ऑफीसर इन जनरल डवीज़न आफ़ आर्डर आफ़ ऑस्ट्रेलिया मु

एडीलेड, २७ जनवरी ( पी टी आई ) ऑस्ट्रेलिया के सीनीयर बल्लेबाज़ रिकी पॉन्टिंग कुमलक के आली तरीन से वे लेन एज़ाज़ से सरफ़राज़ किया गया है । 37 साला पॉन्टिंग को दीगर कई स्पोर्टस शख्सियतों के साथ ऑफीसर इन जनरल डवीज़न आफ़ आर्डर आफ़ ऑस्ट्रेलिया मुक़र्रर किया गया है ।

ये एज़ाज़ उन्हें क्रिकेट के खेल में नुमायां ख़िदमात और उन के पॉन्टिंग फ़ाउंडेशन के ज़ेर एहतिमाम की जाने वाली इमदादी-ओ-ख़ैराती सरगर्मियों के एतराफ़ में दिया गया है । पॉन्टिंग ने 2008 में अपनी शरीक हयात रियाणा के साथ मिल कर पॉन्टिंग फ़ाउंडेशन क़ायम किया था ताकि कैंसर के मरीज़ों की मदद की जा सके ।

पॉन्टिंग ने गुज़शता तीन टेस्ट मेचस में दो सेंचुएरीयाँ बनाई हैं जिन में एक डबल सेंचुएयरी भी शामिल है । उन्हों ने कहा कि ये एवार्ड दिए जाने पर वो बहुत ख़ुशी महसूस कर रहे हैं । उन्हों ने कहा कि इस एवार्ड केलिए हर लिहाज़ से उन की शरीक हयात रियाणा भी शरीक है की उनका वो ना सिर्फ क्रिकेट कैरियर में उन के साथ रहें बल्कि तमाम ख़ैराती-ओ-इमदादी कामों के लिए भी वो इन का हौसला बढ़ाती रही हैं।

उन्होंने कहा कि पॉन्टिंग फ़ाउंडेशन की जानिब से अब तक जो कुछ किया गया है इस पर वो बहुत ज़्यादा फ़ख़र महसूस करते हैं कि नौजवान ऑस्ट्रेलियाई बाशिंदों को कैंसर से मुक़ाबला में मदद फ़राहम की जाती है ।

TOPPOPULARRECENT