Saturday , October 21 2017
Home / Sports / पोंटिंग की ग़ैर मफ़तूह निस्फ़ सैंचरी, आस्ट्रेलिया 154/3

पोंटिंग की ग़ैर मफ़तूह निस्फ़ सैंचरी, आस्ट्रेलिया 154/3

ब्रिस्बेन।3 दिसमबर (ए पी) रिकी पोंटिंग ने न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ यहां रवां पहले टेस्ट के दूसरे दिन आस्ट्रेलिया के मजमूई स्कोर 154/3 में अपनी ग़ैर मफ़तूह निस्फ़ सैंचरी का तआवुन दिया जबकि न्यूज़ीलैंड के साबिक़ कप्तान डेनियल वेटोरी

ब्रिस्बेन।3 दिसमबर (ए पी) रिकी पोंटिंग ने न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ यहां रवां पहले टेस्ट के दूसरे दिन आस्ट्रेलिया के मजमूई स्कोर 154/3 में अपनी ग़ैर मफ़तूह निस्फ़ सैंचरी का तआवुन दिया जबकि न्यूज़ीलैंड के साबिक़ कप्तान डेनियल वेटोरी एक यादगार सैंचरी सेमहरूम रहे ताहम वो अपनी टीम के स्कोर को 295 रंज़ तक पहुंचाने में कलीदी रोल अदा किया और इस तरह टेस्ट के दूसरे दिन दोनों टीमों के साबिक़ कप्तानों ने मैदान मारा।

दिन के इख़तताम पर रिकी पोंटिंग 67 और उन के जांनशीन माईकल क्लार्क 28 रन बनाकर विकेट पर मौजूद थे। दरीं असना पोंटिंग और क्लार्क के दरमयान 63 रंज़ की नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर पार्टनरशिप भी होचुकी है। नाक़िस रोशनी के बाइस खेल को मुक़र्ररा वक़्त से क़बलख़तन करदिया गया और दोनों ही बैटस्मैन आख़िरी लमहात में अपनी विकेट महफ़ूज़ रखने में कामयाब रहे। क़ब्लअज़ीं न्यूज़ीलैंड ने अपने कल के स्कोर 176/5 से आगे खेलना शुरू हुआ और कल के नाट आउट बैटस्मैनों ने अपने र्धम को 254 रंज़ तक पहुंचाया। लेकिन इस मौक़ा पर डेनियल वेटोरी 96 रंज़ पर एक तेज़ी से सिंगल लेने की कोशिश में माईक हसी के रास्त थ्रो पर आउट हुए।

वेटोरी ने वो सब्र आज़मा इन्निंग खेली जिस का टीम केटाप आर्डर में फ़ुक़दान रहा और टीम एक मौक़ा पर 96/5की नाज़ुक सूरत-ए-हाल से परेशान थी। वेटोरी आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ 19 वीं टेस्ट में अपनी सैंचरी के मुस्तहिक़ थे लेकिन उन्हें कट्टर हरीफ़ के ख़िलाफ़ चौथी निस्फ़ सैंचरी और आज़म तरीन स्कोर परइकतिफ़ा करना पड़ा। न्यूज़ीलैंड के आख़िरी पाँच विकेट 41 रंज़ के मजमूई स्कोर पर गिरे जिस में नैथन लियानस ने 69/4 , पीटर सैडल 57/2 और स्टार 90/2 कलीदी रोल अदा किया। ऑस्ट्रेलियाई इन्निंग का आग़ाज़ भी नाक़िस रहा जैसा का अपना पहला टेस्ट खेल रहे। डेविड वार्नर सिर्फ तीन रन बनाकर टीम साओथी की गेंद पर विकटों के पीछे रेस यंगके हाथों कैच आउट हुए।

TOPPOPULARRECENT