Wednesday , October 18 2017
Home / District News / पोलावरम पराजेकट बदउनवानीयों की मुकम्मल तहक़ीक़ात का मुतालिबा

पोलावरम पराजेकट बदउनवानीयों की मुकम्मल तहक़ीक़ात का मुतालिबा

हैदराबाद। 7 नवंबर, ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना तेलगुदशम फ़ोर्म ने टी आर इसपर शदीद तन्क़ीद करते हुए इस्तिफ़सार किया कि टी आर ऐस आख़िर क्यों कोंडा लक्ष्मण बापू जी की भूक हड़ताल की हिमायत नहीं कररही है, और क्यों उन से ताहाल इज़हार यगानगत

हैदराबाद। 7 नवंबर, ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना तेलगुदशम फ़ोर्म ने टी आर इसपर शदीद तन्क़ीद करते हुए इस्तिफ़सार किया कि टी आर ऐस आख़िर क्यों कोंडा लक्ष्मण बापू जी की भूक हड़ताल की हिमायत नहीं कररही है, और क्यों उन से ताहाल इज़हार यगानगत नहीं किया गया। तेलंगाना तेलगुदशम फ़ोर्म क़ाइदीन मिस्टर ई दिया कर राव और मिस्टर ईल रमना और मिस्टर जुए पाल यादव ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस में ये बात कही।

मिस्टर ई दिया कर राव कन्वीनर तेलंगाना तेलगुदशम ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि हुकूमत पोलावरम पराजेकट मुआमला में हुई तमाम बदउनवानीयों की तहक़ीक़ात करवाने के इक़दामात करी। उन्हों ने बताया कि टी टी डी एफ़ क़ाइदीन बहुत जल्द गवर्नर से मुलाक़ात करते हुए उन्हें एक याददाश्त पेश करेंगे और उन से ख़ाहिश की जाएगे कि वो पोलावरम पराजेकट मुआमलतों की बरसर ख़िदमत जज के ज़रीया तहक़ीक़ात करवाईं।

उन्हों ने बताया कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती क़ाइदीन ने रियास्ती वज़ीर जाना रेड्डी से मुलाक़ात करते हुए ये साबित करदिया है कि कांग्रेस और टी आर उसने मुशतर्का तौर पर तेलंगाना तहरीक को कुचलने की कोशिश की है। मिस्टर ई दिया कर राव ने बताया कि जाना रेड्डी एक से ज़ाइद मर्तबा तेलंगाना के ग़द्दार साबित होचुके हैं इस के बावजूद टी आर ऐस क़ाइदीन की जानिब से जाना रेड्डी से मुलाक़ात-ओ-नुमाइंदगे मानी ख़ेज़है। उन्हों ने तेलंगाना तेलगुदशम फ़ोर्म की जानिब से अलहदा रियासत केलिए जद्द-ओ-जहद जारी रखने का ऐलान करते हुए कहा कि तेलगुदशम पार्टी तेलंगाना मसला पर संजीदा है जबकि टी आर ऐस और कांग्रेस क़ाइदीन तेलंगाना अवाम का इस्तिहसाल करते हुए उन्हें गुमराह करने की कोशिश कररहे हैं।

मिस्टर ऐस जुए पाल यादव ने तेलंगाना राष़्ट्रा समीती क़ाइदीन से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना के मुताल्लिक़ अपनी संजीदगे को साबित करने केलिए तहरीक में शिद्दत पैदा करने का ऐलान करें और मुफ़ाहमत का रवैय्या तर्क करें। उन्हों ने कोन्डा लक्ष्मण बापूजी की भूक हड़ताल पर टी आर उसकी ख़ामोशी को मुफ़ाद परस्ती पर महमूल करते हुए कहा कि तेलंगाना से ग़द्दारी करने वाले साबिक़ रियास्ती वज़ीर मिस्टर कूमट रेड्डी वेंकट रेड्डी की भूक हड़ताल पर टी आर ऐस क़ाइदीन इज़हार यगानगत कररहे हैं जबकि एक मुअम्मर मुजाहिद आज़ादी की जानिब से की जा रही भूक हड़ताल पर ख़ामोशी इख़तियार करते हुए ये साबित करने की कोशिश कररहे हैं कि तेलंगाना तहरीक सिर्फ़ टी आर उसकी जागेर है।

मिस्टर ई दिया कर राव ने चीफ़ मिनिस्टर से मुतालिबा किया कि चीफ़ मिनिस्टर पोलावरम पराजेकट मुआमलतों में अपनी और टी आर इसकी सफ़ाई केलिए बरसर ख़िदमत जज से तहक़ीक़ात का ऐलान करें ताकि अवाम में पाए जाने वाले ख़दशात को दूर किया जा सके। टी टी डी एफ़ क़ाइदीन ने बताया कि पोलावरम पराजेकट के तामीराती कामों के टनडर हासिल करने केलिए करोड़ों रुपय का ख़िरद बुरद किया गया है। इलावा अज़ीं इस टनडर के हुसूल के ज़रीया टी आर उसने तेलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने की कोशिश की है।

TOPPOPULARRECENT