Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / पोलावरम प्रोजेक्ट की तामीर से तेलंगाना अवाम को नुक़्सान

पोलावरम प्रोजेक्ट की तामीर से तेलंगाना अवाम को नुक़्सान

हैदराबाद 28 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना प्रजा फ्रंट के कन्वीनर ग़दर ने पोलावरम प्रोजेक्ट की तामीर की शिद्दत से मुख़ालिफ़त की और कहा कि इस प्रोजेक्ट की तामीर से तलंगाना अवाम के मुफ़ादात मुतास्सिर होंगे ।

हैदराबाद 28 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना प्रजा फ्रंट के कन्वीनर ग़दर ने पोलावरम प्रोजेक्ट की तामीर की शिद्दत से मुख़ालिफ़त की और कहा कि इस प्रोजेक्ट की तामीर से तलंगाना अवाम के मुफ़ादात मुतास्सिर होंगे ।

ग़दर ने आज इस पराजकट के ख़िलाफ़ कबायली तलबा की जानिब से शुरू की गई बस यात्रा का आग़ाज़ क्या । ये यात्रा मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से गुज़र कर पोलावरम पराजकट के मुक़ाम पहुंचेगी जहां एहतिजाज मुनज़्ज़म किया जाएगा ।

इस मौक़ा पर ग़दर ने कहा कि पोलावरम पराजकट की तामीर को रोकना तलंगाना रियासत के हुसूल के मुमासिल है क्योंकि इस पराजकट से तलंगाना को भारी नुक़्सान होगा ।

मर्कज़ी हुकूमत को चाहीए कि वो तलंगाना अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए पराजकट की तामीर की मंज़ूरी को मंसूख़ करदे । उन्हों ने कहाकि पोलावरम प्रोजेक्ट के ख़िलाफ़ तलंगाना प्रजा फ्रंट बहुत जल्द बाक़ायदा तौर पर मुहिम का आग़ाज़ करेगी ।

तलबा अवामी तंज़ीमों वुकला डाक्टर और दीगर शख़्सियतों पर मुश्तमिल एक वफ़द तशकील देते हुए हुकूमत से नुमाइंदगी की जाएगी। उन्होंने कहा कि सयासी जमातों को इस बात केलिए पाबंद किया जाएगा कि वो तलंगाना से नाइंसाफ़ी पर मबनी इस पराजकट की मुख़ालिफ़त करें ।

उन्होंने कहा कि इस पराजकट की तामीर की तलंगाना के अवाम और खासतौर पर कबायली तबक़ात मुख़ालिफ़त कररहे हैं क्योंकि उन के इलाक़े पराजकट की ज़द में आ जायेंगे ।

उन्होंने प्रोजेक्ट के टनडरस को क़तईयत दिए जाने की इत्तिलाआत पर तबसरा करते हुए कहा कि इस पराजकट की तामीर केलिए मर्कज़ के कई मह्कमाजात से मंज़ूरीयां हासिल होनी बाक़ी हैं। इस के बावजूद टनडरस को क़तईयत देना अफ़सोसनाक है ।

ग़दर ने टनडरस की फ़ौरी मंसूख़ी का मुतालिबा किया । बस यात्रा करने वाले ग़रीब तलबा की जरूरतों की तकमील के लिए ग़दर ने अवाम से अतयात वसूल किए और उन्हें रक़म हवाले की ।

उन्होंने बताया कि वो निज़ामाबाद के डचपली इलाक़े तक अवाम से अतयात वसूल करेंगे और बस यात्रा की कामयाबी की मसाई ( कोशिश ) की जाएगी ।

ग़दर ने यक्म नवंबर को यौम तासीस आंधरा प्रदेश की तक़ारीब के बाईकॉट की अपील की और कहा कि इसी दिन तलंगाना के इलाक़ों को जबरन आंधरा प्रदेश में ज़म कर दिया गया और इसी दिन से तलंगाना से नाइंसाफ़ीयों का सिलसिला शुरू हुआ ।

उन्होंने कहा कि तलंगाना तहरीक में इत्तिहाद की ज़रूरत है और सयासी वाबस्तगी से बालातर होकर क़ाइदीन को तहरीक में शामिल होना चाहीए ।

TOPPOPULARRECENT