Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / पोलावरम प्रोजेक्ट के डिज़ाइन में तबदीली का मुतालिबा

पोलावरम प्रोजेक्ट के डिज़ाइन में तबदीली का मुतालिबा

पोलावरम प्रोजेक्ट के मसअले पर टी आर एस के अरकाने पार्लीयामेंट ने आज मर्कज़ी वज़ीर दाख़िला राजनाथ सिंह से नई दिल्ली में मुलाक़ात की। टी आर एस अरकाने पार्लीयामेंट ने खम्मम के 7 मंडलों में बसने वाली क़बाइली अवाम की भलाई के लिए पोलावरम प्

पोलावरम प्रोजेक्ट के मसअले पर टी आर एस के अरकाने पार्लीयामेंट ने आज मर्कज़ी वज़ीर दाख़िला राजनाथ सिंह से नई दिल्ली में मुलाक़ात की। टी आर एस अरकाने पार्लीयामेंट ने खम्मम के 7 मंडलों में बसने वाली क़बाइली अवाम की भलाई के लिए पोलावरम प्रोजेक्ट के डिज़ाइन में तबदीली का मुतालिबा किया।

उन्हों ने इन मंडलों के आंध्र प्रदेश में इंज़िमाम की भी मुख़ालिफ़त की। अरकाने पार्लीयामेंट जितेन्द्र रेड्डी, विनोद कुमार, सीता राम नायक और दूसरों ने राज नाथ सिंह को पोलावरम प्रोजेक्ट की तामीर की सूरत में क़बाइली अवाम को होने वाले नुक़्सानात से वाक़िफ़ कराया।

उन्हों ने 7 मंडलों के इंज़िमाम से मुताल्लिक़ आर्डीनेंस से दस्तबरदारी की मांग की। टी आर एस अरकाने पार्लीयामेंट ने कहा कि मौजूदा डीज़ाइन के साथ पोलावरम प्रोजेक्ट की तामीर की इजाज़त ना दी जाए क्यूंकि इस प्रोजेक्ट से मुतास्सिर होने पर क़बाइली अफ़राद अपने मुस्तक़बिल को लेकर फ़िक्रमंद हैं।

उन्हों ने यक़ीन ज़ाहिर किया कि मर्कज़ी हुकूमत पोलावरम और गवर्नर को ज़ाइद अख़्तियारात के सिलसिले में अपने मौक़िफ़ से दस्तबरदारी अख़्तियार कर लेगी।

TOPPOPULARRECENT