Sunday , October 22 2017
Home / Crime / पोलीस कार्यवाईयों से बचने लोग ख़ुदकुशी पर मजबूर, गिरफ़्तारी से बचने वाले की नाश , मुतवफ़्फ़ी के माँ के हैरत अंगेज़ इन्किशाफ़ात

पोलीस कार्यवाईयों से बचने लोग ख़ुदकुशी पर मजबूर, गिरफ़्तारी से बचने वाले की नाश , मुतवफ़्फ़ी के माँ के हैरत अंगेज़ इन्किशाफ़ात

पुलिस के आला ओहदेदारों की अवाम को पुलिस से क़रीब करने की तमाम कोशिशें नाकाम-ओ-बेफ़ैज़(बेकार) साबित होरही है । अवाम का पुलिस पर से इस क़दर भरोसा उठ गया है और वो इस क़दर पुलिस से ख़ौफ़ज़दा(दर) होगए हैं के अब पुलिस की कार्रवाई पर अपनी जान गंवाने क

पुलिस के आला ओहदेदारों की अवाम को पुलिस से क़रीब करने की तमाम कोशिशें नाकाम-ओ-बेफ़ैज़(बेकार) साबित होरही है । अवाम का पुलिस पर से इस क़दर भरोसा उठ गया है और वो इस क़दर पुलिस से ख़ौफ़ज़दा(दर) होगए हैं के अब पुलिस की कार्रवाई पर अपनी जान गंवाने को आफ़ियत(मुसीबत) समझने लगे हैं।

ऐसा ही एक हैरतनाक वाक़िया ना रसनगी पुलिस इस्टेशन हदूद में पेश आया । जहां पुलिस ने तक़रीबन दो दिन से लापता एक नौजवान की लाश को उसमान सागर से बरामद करलिया । पानी में तैरती हुई इस लाश ने कुछ हैरतअंगेज़ इन्किशाफ़ात करदिए । पुलिस ने जब इस लाश की शनाख़्त करली तो इस के रिश्तेदारों के हवाले करने की कार्रवाई में मसरूफ़ थी । तब पुलिस ने इस 25 साला नौजवान टी मधु की वालेदा से पूछताछ की ।

पुलिस ख़ुद लाइलम थी कि इस की वालेदा इन हैरतअंगेज़ इन्किशाफ़ात का इज़हार किया तब पुलिस पर सकता तारी होगया । बताया जाता है के टी मधु जो वजए नगर कॉलोनी के साकन नरसिम्हा का बेटा था । उस की लाश को आज पुलिस ने उसमान सागर से बरामद (निकलना) करलिया । मधु पुलिस की कार्रवाई से ख़ौफ़(दर) का शिकार था इस के साथीयों की इत्तिला पर उस की माँ ने ख़ुद अपने बेटे को मश्वरा दिया था कि वो घर से कुछ दिन बाहर रहे और हुमायूँ नगर के साकन मधु ने ग्यारह सितंबर को घर छोड़ दिया था और फिर बाद में /18 सितंबर को अपने घर से चला गया लेकिन दो दिन तक इस ने अपनी वालेदा को फ़ोन नहीं किया ।

इस बात को लेकर तशवीश(परेशन) का शिकार मधु की वालेदा ने इस बात का तहय्या करलिया था के वो अपने बेटे की गुमशुदगी की शिकायत हुमायूँ नगर पुलिस में करेगी । दरअसल हुमायूँ नगर पुलिस इस्टेशन हदूद में मियां बीवी के दरमयान एक झगड़ा गुज़श्ता माह पेश आया था । इस झगड़े के बाद पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया ।

ताहम मुक़द्दमा के ताल्लुक़ से मालूमात हासिल करने पर हुमायूँ नगर के किसी भी पुलिस ओहदेदार से रब्त क़ायम ना होसका । मधु के साथीयों ने इस की वालेदा से कहा था के मुक़द्दमा में मधु का भी नाम है और इस के ख़िलाफ़ किसी भी वक़्त कार्रवाई होसकती है । इस बात को सुनने के बाद ख़ौफ़ का शिकार मधु की वालेदा ने मधु को घर से बाहर रहने का मश्वरा दिया ।

इस ख़सूस में ना रसनगी पुलिस के सब इन्सपैक्टर मिस्टर टी अनजया ने इस तमाम वाक़िया की तसदीक़ करदी । पुलिस ना रसनगी ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT