Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / पोलीस शादी के घर में घुस पड़ी , ख़वातीन से बदसुलूकी

पोलीस शादी के घर में घुस पड़ी , ख़वातीन से बदसुलूकी

सब्ज़ी मंडी के फ़सादज़दा इलाखे में पोलीस की ज़्यादतियों का आग़ाज़ होचुका है । फ़सादीयों पर क़ाबू पाने और क़बल अज़ वक़्त उन की साज़िशों का पता चलाने में नाकाम सिटी पोलीस ने रात देर गए एक मुस्लिम शख़्स के मकान में ज़बरदस्ती दाख़िल होते हुए इ

सब्ज़ी मंडी के फ़सादज़दा इलाखे में पोलीस की ज़्यादतियों का आग़ाज़ होचुका है । फ़सादीयों पर क़ाबू पाने और क़बल अज़ वक़्त उन की साज़िशों का पता चलाने में नाकाम सिटी पोलीस ने रात देर गए एक मुस्लिम शख़्स के मकान में ज़बरदस्ती दाख़िल होते हुए इस शख़्स मुहम्मद ग़ौस के मकान की तलाशी ली और उन के मकान में मौजूदा ख़वातीन को काफ़ी परेशान किया ।

मुहम्मद ग़ौस की बहन शाहाना ने ये बात बताई जो मिस्री गंज से अपने भाई के मकान शादी में शिरकत के लिए आई हुई हैं । इस ख़ातून का कहना है के इन के भाई मुहम्मद ग़ौस के मकान में काम करने वाले लड़की की शादी थी जो उन के भाई की तरफ से करवाई जा रही थी।

ख़ातून ने पोलीस मुलाज़मीन पर इल्ज़ाम लगाते हुए कहा के कल रात मुहम्मद ग़ौस की गिरफ़्तारी के लिए पोलीस उन के मकान में दाख़िल होगई और घर की ख़वातीन से बदसुलूकी की घर के साज़-ओ-सामान की जांच की अलमारियों की तलाशी ली । यहां तक के हालत नींद में मौजूदा ख़वातीन की तक परवाह नहीं की और मकान में बदतमीज़ी करते हुए दाख़िल होगई ।

इस ख़ातून का कहना है के बार बार इस कमरे में दाख़िल ना होने की दरख़ास्त कर रही थीं जिस कमरे में दुल्हन मौजूद थी बावजूद इस के पोलीस ने उन की एक नहीं सुनी और दुल्हन को दिखाने पर वो ख़ामोश होगई ।

शहाना बेगम ने बताया के आज इस गरीब लड़की का निकाह वटे पली में किया गया और दुल्हन को सब्ज़ी मंडी से पैदल इलाख‌ के बाहर ले जाना पड़ा ।

उन्हों ने पोलीस की बेरहमी पर अफ़सोस का इज़हार किया और सवाल किया के मकानात में दाख़िल होते वक़्त ख़वातीन पोलीस अमला क्यों पोलीस केसाथ नहीं रहति । पोलीस को कार्रवाई करना होतो करे लेकिन मुकम्मल दस्तूरी और अख़लाक़ी दायरा में रह कर पोलीस को कार्रवाई करनी चाहीए ।

उन्हों ने बताया के तकरीबन एक दर्जन पोलीस मुलाज़मीन पर मुश्तमिल टीम उन के भाई के मकान में दाख़िल होगई और मकान में पकवान की तैय्यार अशिया को लेकर इस का मज़ाक़ उड़ाने लगे ।

जब के इस ख़ातून के सात मौजूदा मुहम्मद नवाज़ नामी नौजवान ने भी पोलीस की बदसुलूकी और हरा सानी की शिकायत की

TOPPOPULARRECENT