Sunday , October 22 2017
Home / Khaas Khabar / प्याज़ की कीमत में मज़ीद इज़ाफे का अंदेशा

प्याज़ की कीमत में मज़ीद इज़ाफे का अंदेशा

मुंबई: मुल्क के बेशतर हिस्सों में प्याज़ की कीमत तकरीबन 80 रुपये फ़ी किलो तक पहुंच चुकी है और अंदेशा है कि ग़ैर मौसमी बारिश से फसलें मुतास्सिर होने की बिना इस कीमत में 10 फ़ीसद मज़ीद इज़ाफे होगा क्योंकि सरबराही काफ़ी कम हो गई है। बंबई के ए पी एम सी डायरेक्टर अशोक वालो निज ने बताया कि मुस्तक़बिल में ये सूरत-ए-हाल मज़ीद नाज़ुक हो जाएगी क्योंकि प्याज़ की कीमत में 10 फीसद इज़ाफे का अंदेशा है।

इन्होंने कहा कि मौजूदा फ़सल के मुतास्सिर होने की वजह से आइन्दा माह मार्किट में प्याज़ पर काफ़ी असर पड़ेगा। पाकिस्तान से दरामद करदा प्याज़ पहले ही मार्किट में पहूंच चुकी है और आइन्दा हफ़्ते मिस्र से भी काफ़ी मिक़दार में प्याज़ यहां पहूंचने की तवक़्क़ो है। इन्होंने कहा कि इन सब के बावजूद कीमतों को कम करने में कोई मदद नहीं मिलेगी।

इन्होंने बताया कि 100 ता 200 कंटेनरस फी कस 30 टन प्याज़ दरामद करते हुए सारे मुल्क में तक़सीम की गई। मुंबई को यौमिया 80 ता 100 ट्रिक्स की ज़रूरत होती है। और हर ट्रक 12टन का होता है। इस के अलावा घरेलू पैदावार पहले ही से मुतास्सिर है और मौजूदा ज़ख़ीरा तेज़ी से ख़त्म हो जाएगा । इस लिए दरामदात के बावजूद कीमत में कमी मुम्किन नहीं हो सकती।

TOPPOPULARRECENT