Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / प्याज़ तरकारी की कीमतों का चीफ मिनिस्टर ने जायज़ा लिया

प्याज़ तरकारी की कीमतों का चीफ मिनिस्टर ने जायज़ा लिया

चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज अशया ज़रुरीया की कीमतों खासतौर पर प्याज़ तरकारी और दुसरे अशिया की कीमतों की सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया और चीफ सेक्रेटरी डक्टर पी के मोहंती और दुसरे सिनियर ओहदेदारों को हिदायत दी के कीमतों पर क़ाब

चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज अशया ज़रुरीया की कीमतों खासतौर पर प्याज़ तरकारी और दुसरे अशिया की कीमतों की सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया और चीफ सेक्रेटरी डक्टर पी के मोहंती और दुसरे सिनियर ओहदेदारों को हिदायत दी के कीमतों पर क़ाबू पाने के लिए हर मुम्किना इक़दामात किए जाएं।

चीफ मिनिस्टर ने ए पी एन जी औज़ और आर टी सी मुलाज़मीन की हड़ताल के अलावा रियासत में और खासतौर पर सीमा आंध्र में ला एंड आर्डर की सूरत-ए-हाल का भी जायज़ा लिया।

चीफ मिनिस्टर ने ओहदेदारों से कहा कि वो सूरत-ए-हाल पर करीबी नज़र रखें और हंगामी ख़िदमात के लिए हरवक़त तैयार रहीं। उन्होंने कहा कि अवाम को बहरसूरत मुश्किलात से बचाया जाना चाहीए।

चीफ मिनिस्टर ने रियासत में कुछ मुक़ामात पर तेज बारिश की सूरत-ए-हाल का भी जायज़ा लिया और रियासत के मुख़्तलिफ़ ज़ख़ाइर आब में सतह आब के ताल्लुक़ से मालूमात हासिल कीं।

डीज़ासटर मैनेजमेंट के अमला ने बताया कि मानसून साहिली आंध्र तेलंगाना-ओ-राइलसिमा पर सरगर्म है जिस के नतीजे में बारिश हो रही है। कुछ मुक़ामात पर तेज बारिश भी होसकती है।

TOPPOPULARRECENT