Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / प्रे मेट्रिक स्कालरशिप ऑनलाइन रजिस्ट्रेशन जारी 10 सितंबर आख़िरी तारीख़

प्रे मेट्रिक स्कालरशिप ऑनलाइन रजिस्ट्रेशन जारी 10 सितंबर आख़िरी तारीख़

हुकूमत-ए-हिन्द की प्रे मेट्रिक स्कालर शपस के लिए अहल अक़लीयती तलबा की तरफ से ऑनलाइन रजिस्ट्रेशन का अमल जारी है।

हुकूमत-ए-हिन्द की प्रे मेट्रिक स्कालर शपस के लिए अहल अक़लीयती तलबा की तरफ से ऑनलाइन रजिस्ट्रेशन का अमल जारी है।

ऑनलाइन रजिस्ट्रेशन की आख़िरी तारीख़ 10 सितंबर मुक़र्रर है। कमिशनर अक़लीयती बहबूद हुकूमत आंध्र प्रदेश ने इस बात से मतला करते हुए तलबा से ख़ाहिश की हैके वो अपनी ऑनलाइन दरख़ास्तें बज़रीये वैब साईट www.apsmfc.com दाख़िल करें।

दरख़ास्तें दाख़िल करने के दौरान अगर कोई स्कूल का नाम डाटा में ना पाए जाने की सूरत में स्कूल इंतेज़ामीया से ख़ाहिश की गई हैके वो डिप्टी डायरेक्टर, सोश्यल वेलफेयर डिपार्टमेंट, मुताल्लिक़ा ज़िला से रब्त करें ताकि स्कूल की तफ़सीलात डी आई एस ई कोड नंबर साल बराए 2013-14-ए-मुस्लिमा कापियों और प्राइमरी और अप्पर प्राइमरी स्कूलों के लिए एम ई ओ और हाई स्कूलों के लिए डी ई ओ की तरफ् से मकतूब के साथ तफ़सीलात को डाटा में दाख़िल किया जाये। तलबा, इंतेज़ामीया इस सिलसिले में मुताल्लिक़ा अज़ला के डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटीज वेलफेयर ऑफीसरस से रब्त करसकते हैं।

मज़ीद बरआं दफ़्तर कमिशनर अक़लीयती बहबूद पांचवें मंज़िल, इंशोरंस बिल्डिंग काम्प्लेक्स , तिलक रोड, आबडस में एक शिकायती सेल का आग़ाज़ किया गया है।

तलबा स्कूल इंतेज़ामीया शिकायती सेल से फ़ोन नंबर 040-24760454 पर रब्त करें। स्कालर शपस अमल में अगर कोई भी मुश्किलात की सूरत में तमाम काम के दिनों में सुबह 10 ता शाम 7 बजे रब्त पैदा करसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT