Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / फ़तह दीप और असनीहा देवी को दोहरे ख़िताब

फ़तह दीप और असनीहा देवी को दोहरे ख़िताब

पौने 14 नवंबर ( पी टी आई ) दिल्ली के फ़तह दीप सिंह और महाशटरा की असनीहा देवी रेड्डी ने वालचन्द कप अंडर 16 नैशनल सीरीज़ टीनीस टूर्नामैंट में सिंगलज़ और डबलज़ मुक़ाबले जीत कर दोहरे ख़िताब जीते हैं। ये मुक़ाबले दक्कन जिमखाना पर खेले गए थे । आली

पौने 14 नवंबर ( पी टी आई ) दिल्ली के फ़तह दीप सिंह और महाशटरा की असनीहा देवी रेड्डी ने वालचन्द कप अंडर 16 नैशनल सीरीज़ टीनीस टूर्नामैंट में सिंगलज़ और डबलज़ मुक़ाबले जीत कर दोहरे ख़िताब जीते हैं। ये मुक़ाबले दक्कन जिमखाना पर खेले गए थे । आली नंबर सीड फ़तह दीप सिंह ने जो 10 वीं जमात के तालिब-ए-इल्म हैं और लुधियाना में जी आर डी एकेडेमी में ट्रेनिंग हासिल करते हैं दूसरे नंबर सीड ए पी के जोड रेमंड को शिकस्त दे दो-चार करदिया ।गुज़शता तीन मुक़ाबलों में फ़तह दीप सिंह को ही शिकस्त हुई है ।

उन्हों ने इस मुक़ाबला के साथ सिंगलज़ ख़िताब जीत लिया । इस से क़बल उन्हों ने रेमंड के साथ मिल कर डबलज़ ख़िताब जीता था । फ़तह दीप ने पहले सीट में 6 – 0 और दूसरे में 6 – 3 से कामयाबी हासिल की । लड़कीयों के ज़मुरा में मुंबई की लड़की असनीहा देवी ने पूणे की वसन्ती शनडे के ख़िलाफ़ 6 -1, 6 – 2 से कामयाबी हासिल करके सिंगलज़ ख़िताब जीत लिया ।

TOPPOPULARRECENT