Friday , August 18 2017
Home / Crime / फ़ीस अदा नाकरने पर टीचर ने की बद्सुलूकी

फ़ीस अदा नाकरने पर टीचर ने की बद्सुलूकी

हैदराबाद 03 अक्टूबर: ख़ानगी स्कूलों में बे-तहाशा फ़ीस में इज़ाफ़ा और स्कूल इंतेज़ामीया की तरफ से तलबा-ए-पर फ़ीस की अदायगी के लिए दबाव‌ डालने का एक संगीन नतीजा मंज़र-ए-आम पर आया है।

फ़ीस की अदाइगी पर क्लासरूम से बाहर निकाल दिए जाने से दिलबर्दाशता दसवीं जमात के एक तालिब-ए-इलम ने ट्रेन के रूबरू छलांग लगाकर ख़ुदकुशी करली।

ये दिलख़राश वाक़िया करीमनगर के पदापल्ली में आज पेश आया। तफ़सीलात के बमूजब 15 साला संतोष रेड्डी साकिन धर्मा रम मंडल अब्बापूर विलेज् ब्रिलियंट मॉडल स्कूल का दसवीं जमात का तालिब-ए-इलम था। उसने हाल में पाँच हज़ार रुपये स्कूल फ़ीस जमा की थी लेकिन बकायाजात के लिए दबाव‌ डालते हुए क्लास टीचर ने उसे क्लास से बाहर निकाल दिया और दुसरे तलबा के साथ बतौर सज़ा काफ़ी देर ठहरने के लिए मजबूर कर दिया।

स्कूल इंतेज़ामीया की इस हरकत से संतोष रेड्डी दिलबर्दाशता हो गया और उसने ख़ुदकुशी करने का फ़ैसला कर लिया। संतोष रेड्डी ने इंतेहाई इक़दाम से पहले मोबाईल फ़ोन से ख़ुद की वीडीयो रिकार्डिंग सेल्फी वीडीयो रिकार्ड की जिसमें उसने ये बताया कि वो स्कूल इंतेज़ामीया की इस हरकत से दिलबर्दाशता हो गया है और वो अब स्कूल जाना पसंद नहीं करता। उसने अपने वालिदैन को वीडीयो रिकार्डिंग के ज़रीये कहा कि वो उसकी राह ना देखें और वो ख़ुद को ख़त्म कर रहा है।

इस रिकार्डिंग के बाद संतोष ने रात देर गए पदापल्ली रेलवे स्टेशन के क़रीब पटरियों पर चलती ट्रेन के रूबरू छलांग लगादी जिसमें उस की मौत वाक़्ये हो गई।

TOPPOPULARRECENT