Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / फ़ीस बाज़ अदायगी स्कीम को मशरूत बनाने के ख़िलाफ़ वाई एस आर कांग्रेस का धरना

फ़ीस बाज़ अदायगी स्कीम को मशरूत बनाने के ख़िलाफ़ वाई एस आर कांग्रेस का धरना

हैदराबाद 10 जुलाई (सियासत न्यूज़) वाई एस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर विजयाम्मां फ़ीस बाज़ अदायगी स्कीम को मशरूत बनाने के ख़िलाफ़ बतौरे एहतेजाज 14 और 15 जुलाई को धरना मुनज़्ज़म करेंगी। उन्हों ने डॉक्टर राज शेखर रेड्डी के ख़ाबों को चक

हैदराबाद 10 जुलाई (सियासत न्यूज़) वाई एस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर विजयाम्मां फ़ीस बाज़ अदायगी स्कीम को मशरूत बनाने के ख़िलाफ़ बतौरे एहतेजाज 14 और 15 जुलाई को धरना मुनज़्ज़म करेंगी। उन्हों ने डॉक्टर राज शेखर रेड्डी के ख़ाबों को चकनाचूर करने का कांग्रेस हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया।

वाई एस आर कांग्रेस के सीनियर क़ाइद डॉक्टर एम वी मैसूरा रेड्डी ने कहा कि इंजीनीयरिंग की तालीम को तीन ज़ुमरों में तक़सीम करके उस की फ़ीस 36 हज़ार ता एक लाख 13 हज़ार करने के हुकूमत ने अहकामात जारी किए हैं, जिस की वाई एस आर कांग्रेस सख़्त मुज़म्मत करती है, जिस की ख़िलाफ़ वाई एस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर दो रोज़ा एहतेजाजी प्रोग्राम मुनज़्ज़म करेंगी।

बादअज़ां अज़ला में भी एहतेजाजी धरने मुनज़्ज़म किए गए थे। उन्हों ने कहा कि ताज़ा जारी कर्दा जी ओ के मुताबिक़ हुकूमत सिर्फ़ 35 हज़ार रुपये तक फ़ीस जारी करेगी, माबाकी फ़ीस तलबा और उन के सरपरस्तों को अदा करनी होगी। उन्हों ने पूरी फ़ीस अदा करने और शराइत से दस्त बर्दारी का हुकूमत से मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT