Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / फ़ूड सेक्यूरिटी बिल में बदलने की ज़रूरत

फ़ूड सेक्यूरिटी बिल में बदलने की ज़रूरत

हैदराबाद14 फ़बरोरी: रियास्ती वज़ीर सियोल स्पलाईज़-ओ-उमूर सारिफ़ीन मिस्टर डी बाबू ने क़ौमी फ़ूड सीकोरीटी बिल में मामूली रद्दोबदल करने का मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया और कहा कि मुल्क भर में तमाम अवाम के लिए फ़ूड सेक्यूरिटी फ़राहम करन

हैदराबाद14 फ़बरोरी: रियास्ती वज़ीर सियोल स्पलाईज़-ओ-उमूर सारिफ़ीन मिस्टर डी बाबू ने क़ौमी फ़ूड सीकोरीटी बिल में मामूली रद्दोबदल करने का मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया और कहा कि मुल्क भर में तमाम अवाम के लिए फ़ूड सेक्यूरिटी फ़राहम करने मर्कज़ ने फ़ूड सेक्यूरिटी बिल को मुतआरिफ़ किया और इस बिल पर तक़र्रुर करदा कमेटी की सिफ़ारिशात का ख़ौरमक़दम किया जाता है।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि क़ौमी फ़ूड सेक्यूरिटी बिल रियास्ती मुफ़ाद में होना चाहीए। दरहक़ीक़त क़ौमी फ़ूड सेक्यूरिटी बिल पर आज नई दिल्ली में मर्कज़ी वज़ीर अग़्ज़िया के वि थॉमस की सदारत में मुल्क की तमाम रियास्तों के वुज़राए सिविल स्पलाईज़ के साथ एक अहम मीटिंग मुनाक़िद हुवि।

इस मीटिंग में शरीक रियास्ती वज़ीर सिविल स्पलाईज़ डी सिरीधर बाबू ने कहा कि क़ौमी फ़ूड सेक्यूरिटी बिल में मामूली नौईयत का रद्दोबदल करने की ज़रूरत है। बसूरत-ए-दीगर रियास्ती मुफ़ादात को नुक़्सान होने का ख़दशा लाहक़ है। उन्हों ने मर्कज़ी हुकूमत को मश्वरा देते हुए कहा कि आम और तरजीही का फ़र्क़ ना रखते हुए फ़ूड सेक्यूरिटी बिल में हर एक के लिए एक ही तरीका-ए-कार को अपनाया जाना चाहीए।

एसा ना करने की सूरत में रियास्ती हुकूमत पर ज़ाइद माली बोझ आइद होगा। फ़ूड सेक्यूरिटी के मुआमले में नक़द बदली स्कीम ( रास्त रक़ूमात मुंतक़ली स्कीम ) को अभी से ही रूबा अमल लाने का मर्कज़ी हुकूमत से सिरीधर बाबू ने मुतालिबा किया और कहा कि नक़द बदली स्कीम के लिए दरकार आधार कारडज़ अवाम तक अभी नहीं पहूंच पाए हैं।

उन्हों ने कहा कि रियास्ती हुकूमत अपने अवाम के लिए कई एक फ़लाह-ओ-बहबूदी सकीमात को रूबा अमल लारही है लिहाज़ा उन सकीमात के लिए दरकार ग़िज़ाई अजनास का रियासत में ज़ख़ीरा यक़ीनी बनाने के लिए मज़ीद गोदामों की शदीद ज़रूरत है, और इस सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत से मूसिर इक़दामात करने की उन्हों ने ख़ाहिश की।

TOPPOPULARRECENT