Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / फ़ेडरर इंडियन वेल्ज़ में नडाल और जोकोविच के चैलेंज के लिए तैयार

फ़ेडरर इंडियन वेल्ज़ में नडाल और जोकोविच के चैलेंज के लिए तैयार

गुज़श्ता सात टूर्नामेंटस में 5 खिताबात हासिल करने के बाद बुलंद हौसलों के हामिल राजर फ़ेडरर की यहां मास्टर सीरीज़ में ख़िताब के लिए वापसी हुई है और ये टूर्नामेंट इनका एक पसंदीदा टूर्नामेंट है। इंडियन वेल्ज़ टेनिस गार्डन में मुनाक़िद श

गुज़श्ता सात टूर्नामेंटस में 5 खिताबात हासिल करने के बाद बुलंद हौसलों के हामिल राजर फ़ेडरर की यहां मास्टर सीरीज़ में ख़िताब के लिए वापसी हुई है और ये टूर्नामेंट इनका एक पसंदीदा टूर्नामेंट है। इंडियन वेल्ज़ टेनिस गार्डन में मुनाक़िद शुदणी इस टूर्नामेंट में इस्तेमाल किए जाने वाले हार्डकोर्ट का बरताओ राजर फ़ेडरर के खेल के अंदाज़ से काफ़ी मेल खाता है जहां वो आलमी नंबर एक नवाक़ जोकोविच और उनके कट्टर हरीफ़ राफ़ल नडाल के चैलेंज के लिए तैयार हैं।

इस ख़सूस में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए फ़ेडरर ने कहा कि मेरे हौसले बुलंद हैं और रवां सीज़न खेली जाने वाली इस मास्टर्स सीरीज़ में बेहतर मुज़ाहरा के लिए मैं पुरामीद हूँ।

फ़ेडरर ने मज़ीद कहा कि उन्होंने अपने जारिहाना खेल को बरक़रार रखने के इलावा हालिया अर्सा में अपने दिफ़ाई खेल को भी काफ़ी मज़बूत बनाया है। 16 मर्तबा के ग्रांड सलाम चैम्पियन राजर फ़ेडरर ने 2010 ऑस्ट्रेलियन ओपन के ज़रीया अपना आख़िरी ग्रांड सलाम ख़िताब हासिल किया है लेकिन इस दौरान उन्हों ने 10 ए टी पी वर्ल्ड टूर ख़ताबात भी हासिल किए हैं।

नीज़ गुज़श्ता हफ़्ता दुबई चैम्पियनशिप के ख़िताबी मुक़ाबला में उन्हों ने एंडी मरे को 7-5 , 6-4 से शिकस्त दी है। नीज़ मरे यहां खेले जाने वाले इस टूर्नामेंट में चौथे बेहतरीन खिलाड़ी के तौर पर शिरकत कर रहे हैं।

नडाल के ख़िलाफ़ मुतवक़्क़े सेमीफाइनल में शिरकत करने वाले फ़ेडरर ने कहा कि ये टूर्नामैंट मेरे लिए काफ़ी एहमीयत का हामिल रहा है क्योंकि मैंने यहां मुतवातिर तीन खिताबात हासिल किए हैं। नीज़ यहां का कोर्ट मेरे खेल से काफ़ी मुताबिक़त रखता है। 30 साला फ़ेडरर ने मज़ीद कहा कि वो यहां चंद बड़े मुक़ाबले और अज़ीम फाइनल्स भी खेले हैं नीज़ वो इंडियन वेल्ज़ में हमेशा ही अपने खेल से लुतफ़ अंदोज़ होते हैं जिस की एक अहम वजह यहां का कोर्ट है जिस पर उनके स्लाइस नीचे रहते हैं।

जबकि किक गेंद को बुलंदी पर पहुंचाने के इलावा हवा में गेंद की रफ़्तार भी तेज़ रहती है। इलावा अज़ीं गुज़श्ता हफ़्ता फाईनल में फ़ेडरर के ख़िलाफ़ शिकस्त बर्दाश्त करने वाले बर्तानवी नंबर एक टेनिस स्टार एंडी मरे ने यहां खेले जाने वाले इस अहम टूर्नामेंट के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि इबतिदाई चंद मुक़ाबलों के बाद मैंने रवां हफ़्ता अपने मुक़ाबलों में कामयाबी हासिल की है और ये हफ़्ता मेरे लिए मजमूई तौर पर शानदार रहा।

नीज़ इंडियन-ओ-यलज़ के हालात बिलकुल मुख़्तलिफ़ होंगे लेकिन यहां का कोर्ट में उमीद करता हूँ कि मेरे खेल से मुताबिक़त रखेगा। ऑस्ट्रेलियन ओपन चैम्पियन नवाक़ जोकोविच जिन्होंने फाईनल में नडाल को शिकस्त दी है। ये दो खिलाड़ी टूर्नामेंट में बिलतर्तीब नंबर एक और नंबर दो मुक़ाम के हामिल हैं।

जबकि फ़ेडरर को तीसरा और मरे को चौथा मुक़ाम हासिल है। ख़ातून ज़मुरा में दिफ़ाई चैम्पियन कैरोलीन वो ज़न्निया की के अलावा आलमी नंबर एक और ऑस्ट्रेलियन ओपन चैम्पियन बेलारूस की विक्टोरिया आइज़रीनका और दूसरे दर्जा की रूसी टेनिस स्टार मारीया शार इपोह तवज्जा का मर्कज़ है।

TOPPOPULARRECENT