Friday , October 20 2017
Home / Sports / फ़ेडरर दोहा में अपने ख़िताब के दिफ़ा के लिए पुराज़म

फ़ेडरर दोहा में अपने ख़िताब के दिफ़ा के लिए पुराज़म

दोहा, ०४ जनवरी: ( ए पी ) साबिक़ आलमी नंबर 1 और दिफ़ाई चैम्पियन राजर फ़ेडरर ने यहां दोहा ओपन से क़बल मुनाक़िदा प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए ना सिर्फ साल के अपने पहले ख़िताब के दिफ़ा के लिए पुराज़म होने का इज़हार किया बल्कि टेनिस के नए

दोहा, ०४ जनवरी: ( ए पी ) साबिक़ आलमी नंबर 1 और दिफ़ाई चैम्पियन राजर फ़ेडरर ने यहां दोहा ओपन से क़बल मुनाक़िदा प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए ना सिर्फ साल के अपने पहले ख़िताब के दिफ़ा के लिए पुराज़म होने का इज़हार किया बल्कि टेनिस के नए सीज़न 2012 में अपनी फ़ुतूहात के लिए तैयार करदा मंसूबा बंदी पर भी इज़हार-ए-ख़्याल किया ।

क़तरा विपिन ख़िताब के दिफ़ा के ज़िमन में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए रवां बरस अपनी 31वीं सालगिरा मनाने वाले फ़ेडरर ने कहाकि वो मौजूदा नताइज से मुतमइन हैं क्योंकि उन्हों ने ना सिर्फ गुज़शता सीज़न का बेहतर इख़तताम किया है बल्कि नए सीज़न केलिए मंसूबा बंदी भी तैयार कर ली है ।

फ़ेडरर के बमूजब उन्हें गुज़शता सीज़न चंद क़रीबी नाकामियां बर्दाश्त करनी पड़ीं लेकिन इस के बावजूद उन्हों ने सीज़न का बेहतर इख़तताम किया । फ़ेडरर ने मज़ीद कहा कि सीज़न का मुतवातिर 17फ़ुतूहात के साथ इख़तताम से उन का हौसला बुलंद हुआ है ।

नीज़ टेनिस खिलाड़ी की ज़िंदगी में कभी कभी एतिमाद अहम रोल अदा करता है । गुज़शता सीज़न एक भी ग्रांड सलाम ख़िताब हासिल ना करने के बावजूद फ़ेडरर ने सीज़न का मुतवातिर तीन ख़ताबात के साथ बेहतर इख़तताम किया और वो नए सीज़न में क़तरा विपिन ख़िताब के दिफ़ा के इलावा ऑस्ट्रेलियन ओपन में भी बेहतर मुज़ाहरा के लिए पुराज़म है जिस का 16जनवरी को आग़ाज़ होगा ।

ताहम फ़ेडरर के लिए ये राह आसान नहीं होगी क्योंकि 2011-ए-के इबतिदाई महीनों में ग़ैर यक़ीनी मुज़ाहरा करने वाले आलमी नंबर 1 नवाक़ जोकोविच के इलावा उन के कट्टर हरीफ़ राफ़ल नडाल भी र्धम में वापसी का ऐलान कर चुके हैं ।

फ़ेडरर ने फ़्रैंच ओपन के सेमीफाइनल में जोकोववच को ना सिर्फ शिकस्त दी थी बल्कि मुतवातिर 43 फ़ुतूहात के उन के रिकार्ड पर रोक भी लगाई थी लेकिन जून में खेले गए फ़्रैंच ओपन के इस फाईनल में उन्हें फिर एक मर्तबा राफ़ल नडाल के ख़िलाफ़ 4सीटों पर मुश्तमिल मुक़ाबला में शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी थी जो कि गुज़शता सीज़न में फ़ेडरर का वाहिद ग्रांड सलाम फाईनल मुक़ाबला था ।

दरीं असना फ़ेडरर को दोहा ओपन ख़िताब का यहां दिफ़ा करने केलिए एक मुश्किल राह से गुज़रना है । क्योंकि उन्हें सेमीफाइनल में फ़्रांसीसी टेनिस स्टार जाअल मोफ़ीलस का सामना करना पड़ सकता है जिन्हें उन्हों ने यहां 2006 के ख़िताबी मुक़ाबला में शिकस्त दी थी ।

इलावा अज़ीं फाईनल में फ़ेडरर को नडाल का सामना करना पड़ सकता है । नीज़ फ़ेडरर के ग्रुप में दो सीडड खिलाड़ी एंड्री सिप्पी और जोवीलफ़रीड सोंगा भी मौजूद हैं जो ख़िताब के दिफ़ा में इन की राह को मुश्किल से मुश्किल तरीन बना सकते हैं । फ़ेडरर ने यहां खेले जाने वाले सीज़न के इस इफ़्तिताही टूर्नामैंट में बेहतर मुज़ाहरा के ज़रीया ऑस्ट्रेलियन ओपन की तैयारी का इशारा दिया है ।

TOPPOPULARRECENT